آشنایی با طب ایرانی در رادیو

به گزارش موسیقی با امیر، تهران (پانا) - برنامه طب ایرانی پنجشنبه ها زنده از ساعت 8 و 15 دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می گردد و جوابگوی سئوالات مستمعین درحوزه طب سنتی است.

آشنایی با طب ایرانی در رادیو

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه طب ایرانی با موضوع طب سنتی روزهای پنجشنبه از رادیو سلامت پخش می گردد. این برنامه علاوه بر پرداختن به طب سنتی در درمان بیماری ها، شایعاتی در این باره که در فضاهای مجازی دست به دست می چرخد هم مورد آنالیز قرار می دهد.

به گفته ملیحه کاظمی، سردبیر وتهیه کننده برنامه، گاهی اخبار گمراه کننده از طب سنتی برای درمان بیماری ها در شبکه های اجتماعی به چشم می خورد که این اتفاق با ورود کرونا به ایران گسترده تر شد، به همین دلیل برنامه طب ایرانی با روش اصولی به تحلیل این اتفاقات و اخبار گمراه کننده و شایعات می پردازد و اطلاعات جامع و صحیح را از این طب در اختیار مردم می گذارد.

این برنامه در آیتم تاریخ با حضور دکتر آرمان زرگران (دکترای داروسازی عمومی و دکترای داروسازی سنتی) به تاریخ طب سنتی از ابتدا تا به امروز می پردازد. همچنین در آیتم طب مکمل دکتر امیرهومن کاظمی (دکترای طب سوزنی) جوابگوی سئوالات مردم است. دکتر شهرام کجوری مجری کارشناس برنامه را به عهده دارد و با دکترای طب سنتی درباره این طب صحبت می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آشنایی با طب ایرانی در رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با طب ایرانی در رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید