هنوز برای تصمیم گیری در مورد دُز چهارم زود است

به گزارش موسیقی با امیر، فرمانده عملیات مقابله با کرونا استان تهران گفت: هنوز برای تصمیم گیری در مورد دُز چهارم زود است، چرا که حداقل باید سه ماه از شیوع ویروس تازه اُمیکرون بگذرد.

هنوز برای تصمیم گیری در مورد دُز چهارم زود است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از مراکز درمانی و بهداشتی دماوند در جمع موسیقی با امیر بر تزریق دُز سوم واکسن کرونا تاکید نمود و گفت: در مقاله ای که اخیراً به وسیله سازمان بهداشت جهانی منتشر شده، سرعت تزریق دُز سوم واکسن بسیار مهم دانسته شده است.

وی گفت: بیش از برند و نوع همگن و یا ناهمگن بودن واکسن تزریق دُز سوم دقیقاً سه ماه پس از دُز دوم مورد تاکید سازمان بهداشت جهانی است و پیشنهاد ما این است، که همه افرادی که سه ماه از تزریق دُز دوم واکسن آن ها می گذرد، نسبت به تزریق دُز سوم اقدام نمایند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا استان تهران سبد واکسن های ایرانی را متنوع توصیف کرد و گفت: در حال حاضر پلتفرم های ویروس ضعیف شده و پروتئینی را داریم و واکسن تازهی نیز به مجموعه اضافه شده که علاوه بر برکت، واکسن رازی، پاستور و… نیز وجود دارد.

وی در مورد تزریق دُز چهارم واکسن کرونا نیز گفت: هنوز برای تصمیم گیری در مورد دُز چهارم زود است، چرا که حداقل باید سه ماه از شیوع ویروس تازه اُمیکرون بگذرد و سپس در این خصوص به جمع بندی برسیم.

زالی اضافه نمود: جمعیت زیادی در کشور های فقیر هستند، که هنوز واکسیناسیون کافی نداشته اند و این می تواند به عنوان یک خطر در جهش های بعدی شیوع کرونا باشد.

منبع: فرارو

به "هنوز برای تصمیم گیری در مورد دُز چهارم زود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز برای تصمیم گیری در مورد دُز چهارم زود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید