احیای 46 واحد صنعتی در آذربایجان غربی

به گزارش موسیقی با امیر، معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: سال جاری در قالب تحقق شعار سال و حمایت از تولیدات داخلی، 46 واحد صنعتی در استان احیا شده است.

احیای 46 واحد صنعتی در آذربایجان غربی

نادر صادقی معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی در گفت و گو با موسیقی با امیر از ارومیه، اظهار کرد: از ابتدای امسال در قالب تحقق شعار سال و حمایت از فراوریات داخلی، 46 واحد صنعتی در سطح استان احیا شده و هم اکنون در محله راستی آزمایی قرار گرفته است.

صادقی اضافه نمود: برای اطمینان از احیای کامل این واحد ها که در آمار بازگشت به چرخه فراوری قرار دارند، راستی آزمایی انجام خواهد شد و سپس آمار دقیق در اختیار وزارتخانه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: براساس سهمیه ابلاغی، احیای 100 واحد مالی در سطح استان برای سال 1400 پیش بینی شده که تا به امروز طبق آمار اداره کل صنعت، معدن و تجارت 46 واحد به چرخه فراوری بازگشته است.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی گفت: مجموع اعتبارات جهش فراوری در امسال در سطح کشور 100 هزار میلیارد ریال درنظر گرفته شده که برش استانی ما حدود 4.1 درصد است و در صورت تحقق اعتباری مناسبی در راستای احیای بنگاه های مالی استان هزینه خواهد شد.

صادقی اعلام کرد: طبق دستور استاندار آذربایجان غربی کارگروه برطرف موانع تسهیل فراوری هر هفته در محل بنگاه های مالی تشکیل و مصوبات کارگروه به صورت جدی رصد و پیگیری می گردد تا بتوان چرخه فراوری در استان را با تمام ظرفیت احیا کرد.

آذربایجان غربی با 24 شهرک و ناحیه صنعتی، ظرفیت مناسبی برای رونق مالی دارد و احیای واحدهای راکد صنعتی و فراوریی از عوامل مهمی است که منجر به برطرف بخشی از مسائل مالی شده و اشتغال زایی را برای جوانان فراهم نموده است.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "احیای 46 واحد صنعتی در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای 46 واحد صنعتی در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید