استان محور بودن مهمترین ویژگی نمایشگاه گردشگری سال جاری است

به گزارش موسیقی با امیر، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، استان محور بودن مهمترین ویژگی نمایشگاه گردشگری سال جاری است.

استان محور بودن مهمترین ویژگی نمایشگاه گردشگری سال جاری است

مصطفی فاطمی، مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی درباره نمایشگاه گردشگری 1401 گفت: در یک سال گذشته بیشتر روی گردشگری موضوعی و محورهایی که کمتر به آن توجه شده متمرکز شده ایم، سال جاری هم روی همین بحث ها کار می کنیم.

وی با بیان اینکه استان محور شدن نمایشگاه ویژگی متفاوت سال جاری است، گفت: این نمایشگاه به بخشهای مختلف استانی تقسیم می گردد، استانهای هدف با شرکت های گردشگری خود در سالن های مجزا قرار دارند. این کار باعث می گردد تأسیسات گردشگری بتوانند خود را بهتر معرفی نمایند، مانند نمایشگاه های آلمان، اسپانیا و … در این صورت دسترسی به غرفه ها بهتر فراهم می گردد.

فاطمی بیان نمود: سال گذشته کارگاه های آموزشی و نشست های جانبی تجربه خوبی را رقم زد. سال جاری هم روی آن متمرکز می شویم و نشست های جانبی خواهیم داشت.

وی درباره حضور شرکت های خارجی نیز گفت: امیدواریم کشورهای خارجی برای حضور در نمایشگاه تمایل پیدا نمایند. سال گذشته تنها یک غرفه خارجی داشتیم اما سال جاری در حال رایزنی هستیم تعداد بیشتری از شرکت های خارجی به نمایشگاه گردشگری تهران بیایند. ما در حالی این نمایشگاه را برگزار می کنیم که بسیاری از کشورها برای عدم سفر به ایران تبلیغ می نمایند. بنابراین شرکتهای خارجی در نمایشگاه تحت تأثیر این هشدارها نیز قرار دارند.

منبع: همگردی

به "استان محور بودن مهمترین ویژگی نمایشگاه گردشگری سال جاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان محور بودن مهمترین ویژگی نمایشگاه گردشگری سال جاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید