انتقاد معاون شهرسازی تهران: این بیمارستان و پاساژ شلوغ در منطقه یک پارکینگ ندارند

به گزارش موسیقی با امیر، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه بیمارستان شهدای تجریش مطالعات ترافیکی ندارد، گفت: پارکینگ این بیمارستان باید تأمین می شد اما در حال حاضر با وجود اینکه بیمارستان در آستانه راه اندازی است، تأمین نشده است.

انتقاد معاون شهرسازی تهران: این بیمارستان و پاساژ شلوغ در منطقه یک پارکینگ ندارند

یه گزارش موسیقی با امیر،حمیدرضا صارمی با تأکید بر اینکه شهرداری تهران اصرار دارد که در ابتدا پارکینگ بیمارستان شهدای تجریش تأمین و سپس افتتاح گردد، گفت: به طور معمول مطالعات امکان سنجی ترافیکی برای ساختمان های دارای مقیاس بالاتر از سطوح محلی انجام می گردد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اظهار داشت: برای مراکز تجاری و بیمارستان ها نیز مطالعات صورت می گیرد اما به علت اینکه در مکان یابی نظام شهرسازی ایران زمین، گزینه های بیشتری برای انتخاب وجود ندارد، تابع شرایط الزامی مجوز دریافت می نمایند.

وی با تأکید بر اینکه بیمارستان شهدای تجریش مطالعات ترافیکی ندارد، یادآور شد: پارکینگ این بیمارستان باید تأمین می شد اما پارکینگ در حال حاضر با وجود اینکه بیمارستان در آستانه راه اندازی است، تأمین نشده است.

صارمی با اعلام اینکه تأمین یک هزار واحد پارکینگ جزء تعهدات این بیمارستان بوده است، توضیح داد: با این وجود هنوز اقدام نشده و تقاضای ما این است که پیش از راه اندازی بیمارستان، پارکینگ تأمین گردد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: متأسفانه از قبل، پاساژ قائم نیز بدون حتی یک واحد پارکینگ در دهه 80 مجوز گرفته و عملاً قفل ترافیکی در منطقه ایجاد می نماید.

وی در خاتمه اظهار داشت: در بخش خصوصی به ویژه مراکز تجاری و بیمارستان های خصوصی حداکثر ملاحظات ترافیکی و زیست محیطی انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "انتقاد معاون شهرسازی تهران: این بیمارستان و پاساژ شلوغ در منطقه یک پارکینگ ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد معاون شهرسازی تهران: این بیمارستان و پاساژ شلوغ در منطقه یک پارکینگ ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید