اگر این شب های سرد، کارتن خواب دیدید به 137 خبر دهید ، مسافران و در راه ماندگان هم می توانند به گرمخانه بروند

به گزارش موسیقی با امیر، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از فعالیت دوچندان گرمخانه های تهران در این شب های سرد اطلاع داد.

اگر این شب های سرد، کارتن خواب دیدید به 137 خبر دهید ، مسافران و در راه ماندگان هم می توانند به گرمخانه بروند

به گزارش موسیقی با امیر، سید احمد احمدی صدر با بیان اینکه از اواسط پاییز همزمان با شروع سرما، ساماندهی افراد بی خانمان در مرکز شروع شد، اضافه نمود: در مقایسه با سال قبل تعداد خودروهای گشت در مرکز بیش از صددرصد افزایش یافته است؛ به طوری که در سال قبل 15 دستگاه خودروی گشت داشتیم و حالا 40 دستگاه گشت زنی در شهر را انجام می دهند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران بعلاوه از افزایش ظرفیت اسکان افراد بی خانمان در تهران اطلاع داد و اضافه نمود: ظرفیت پذیرش افراد بی سرپناه حدود 50 درصد رشد داشته است.

حمد احمدی صدر با اعلام اینکه گرمخانه های تحت نظر شهرداری تهران، شبانه پذیرای 2 هزار تا 2 هزار و 500 نفر هستند، اضافه نمود: بعضی از این افراد، مسافر، عده ای در راه مانده، بعضی میهمان موقت و بعضی نیز میهمانان ثابت ما هستند و شبانه به آن ها خدمات رسانی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اگر این شب های سرد، کارتن خواب دیدید به 137 خبر دهید ، مسافران و در راه ماندگان هم می توانند به گرمخانه بروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر این شب های سرد، کارتن خواب دیدید به 137 خبر دهید ، مسافران و در راه ماندگان هم می توانند به گرمخانه بروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید