بازی چارلی کاکس در نقش بی باک در دنیای سینمایی مارول تایید شد

به گزارش موسیقی با امیر، رئیس استودیوی فیلم سازی مارول، کوین فایگی، تایید کرد در صورتی که قرار بر حضور شخصیت بی باک در سری فیلم های آینده دنیای مارول باشد، چارلی کاکس است که این نقش را بر عهده می گیرد.

بازی چارلی کاکس در نقش بی باک در دنیای سینمایی مارول تایید شد

رئیس مارول، کوین فایگی، تایید کرد که اگر روزی شخصیت بی باک در یکی از فیلم های مارول حاضر شد، نقش آفرینی او به عهده چارلی کاکس خواهد بود. کاکس برای اولین بار در نقش این پارتیزان نقاب دار در سریال بی باک، منتشر شده به وسیله نتفلیکس در سال 2015، حاضر شد. این ستاره مارول برای سه فصل دیگر نیز، این نقش را در دست داشت و علاوه بر آن، در سریال های مرتبط از جمله مدافعین بازی کرد. اما در حالی که از ابتدا وعده ارتباط این سریال ها با دنیای سینمای مارول داده شده بود، در هیچ یک از سریال هایی که مارول در نتفلیکس پخش نموده، ارتباطی با داستان های دنیای مارول دیده نمی گردد.

لغو و عدم تمدید سریال های مارول در نتفلیکس باعث ناامیدی بسیاری از هواداران این استودیو شد. اما خبری که به نظر می رسد بزرگ ترین ضربه را به دوستداران مارول زده باشد، لغو ادامه بی باک بوده است. هر سه فصل منتشر شده، بازخوردهای جنجالی ای دریافت کردند و حتی یک نکته جالب تر این است که نویسندگان در جریان سریال، شخصیت بولزای را به عنوان نقش منفی فصل چهارم آماده می کردند. بعد از تایید این که فصل چهارمی در راه نخواهد بود، بسیاری از بینندگان خواستار درخواست حضور کاکس در نقش مت مرداک در دنیای سینمای مارول را داشتند. با این که بازگشت یا عدم بازگشت بی باک تعیین نیست، اما حداقل می دانیم که احتیاجی به نگرانی در خصوص بازیگر این نقش نداریم.

در یکی از مصاحبه های اخیر با سینمابلند، فایگی تایید کرد که مارول در صورت احتیاج به شخصیت بی باک، حتما از چارلی کاکس استفاده خواهد نمود. البته یک نکته قابل توجه این است که کاکس هنوز به وسیله فایگی به طور رسمی، از اعضای دنیای سینمای مارول شناخته نشده است. او فقط تایید کرد که نقش کاکس را با بازیگری دیگر جایگزین نخواهد نمود. نقل قول کامل کوین فایگی: اگر قرار باشد که بی باک را در آینده ببینید، چارلی کاکس بازیگر این نقش خواهد بود. هرچند این که کجا، چگونه و کی این اتفاق را می افتد تعیین نیست و در آینده خواهیم دید.

بی باک می تواند در داستان های مختلف مارول جای گیرد. یکی از شایعات این بود که کاکس در فیلم مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست به عنوان پیتر پارکر وقتی که هویتش به وسیله میستریو فاش شده، نقش آفرینی کند. احتمال این نیز وجود دارد که بی باک در سریال هالک مونث دیده گردد، زیرا نقش جدیدی که به این سریال اضافه شده پسردایی جنیفر والترز، بروس بنر بوده که بر حسب اتفاق، یک وکیل است.

جدیدترین پروژه ای که ممکن است کاکس در آن حضور یابد، سریال هاک آی با حضور جرمی رنر در دیزنی پلاس است و شایعه شده که کارکتر کینگ پین به بازیگری وینسنت دونفاریو در آن حضور داشته باشد. هرچند، با توجه به صحبت فایگی، به نظر نمی رسد که کاکس در حال حاضر نقشی در پروژه های مارول داشته باشد و ممکن است بی باک را در هیچکدام از آن ها نبینیم.

هنوز حضور دونفاریو در هاک آی تایید نشده، اما اگر حضور شخصیت او یعنی کینگ پین تایید گردد، احتمالا خود دونفاریو است که وظیفه نقش آفرینی این شخصیت را به دست می گیرد. سریال بی باک هواداران زیادی دارد و بی شک، تمامی آن ها خواستار تماشا شخصیت های محبوبشان در دنیای مارول هستند، پس تغییر بازیگر هر کدام از این نقش ها، باعث هجوم شکایات بسیاری از سوی این افراد خواهد شد. به قطع یقین می توان گفت که مارول در یافتن بازیگری دیگر، به خصوص برای بی باک، کار آسانی نخواهد داشت چرا که کاکس عملکردی عالی به نمایش گذاشته است. خوشبختانه طبق گفته های فایگی درباره کاکس، مارول به هم چین مسئله ای برنخواهد خورد.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی چارلی کاکس در نقش بی باک در دنیای سینمایی مارول تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی چارلی کاکس در نقش بی باک در دنیای سینمایی مارول تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید