باسلام چهره شاخص صنفی سال در حوزه کارآفرینی و اشتغال شد

به گزارش موسیقی با امیر، در 2 تیر 1402 مراسم بزرگداشت روز ملی اصناف، به میزبانی اتاق اصناف ایران، در هتل بزرگ فردوسی تهران برگزار گردید و از بازار اجتماعی باسلام به عنوان چهره شاخص صنفی سال 1402 در حوزه کارآفرینی و اشتغال تقدیر به عمل آمد. باسلام یک بازار اجتماعی است که در حوزه خرده فروشی آنلاین فعالیت می نماید.

باسلام چهره شاخص صنفی سال در حوزه کارآفرینی و اشتغال شد

در این مراسم که با حضور رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، معاون تجارت و خدمات وزارت صمت، روسای پیشین و هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران و دیگر مسئولان کشوری برگزار گردید، فراوریکنندگان و کارآفرینان برتر صنفی معرفی گردیدند.

از جمله کارآفرینان و فراوریکنندگان حاضر در این مراسم می توان به بازار آنلاین باسلام، اتاق اصناف شیراز، اتاق اصناف سیستان وبلوچستان، مجتمع گردشگری مهر و ماه، مجموعه پوشاک اطمینان و سوهان ساعدی نیا اشاره نمود. در بخشی از این مراسم نیز از فعالان صنفی حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.

سجاد عساکره، هم بنیان گذار و معاون ارتباطات و اهالی باسلام، به نمایندگی از تیم باسلام و بیش از 97 هزار کسب وکار کوچک و بزرگ از سراسر ایران که در قلب این بازار آنلاین مشغول به فروش محصولات شان هستند، نشان برتر چهره شاخص صنفی در حوزه کارآفرینی را از هیات مدیره اتاق اصناف ایران دریافت کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه خطاب به سکوی مدیریت باسلام آمده است:

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شما در تحقق اهداف نظام صنفی کشور و کسب دستاوردهای بزرگ در حوزه فراوری و کارآفرینی، بدین وسیله انتخاب جنابعالی را به عنوان چهره شاخص صنفی در حوزه فراوری و کارآفرینی در سال 1402 که مبین کوشش پیروز شما در تحکیم بنیان مالی کشور عزیزمان بوده، تبریک عرض می نماییم.

بازار آنلاین باسلام فعالیتش را از سال 1395 شروع نموده و اکنون به عنوان بزرگ ترین بازار اجتماعی فراگیر ایران، به بستر شناخته شده ای برای خرید و فروش بی واسطه میان غرفه داران (فراوریکنندگان) و مشتریان از سراسر کشور تبدیل شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "باسلام چهره شاخص صنفی سال در حوزه کارآفرینی و اشتغال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باسلام چهره شاخص صنفی سال در حوزه کارآفرینی و اشتغال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید