برد شیرین استقلال مقابل صنعت نفت

به گزارش موسیقی با امیر، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر تیم صنعت نفت به پیروزی رسید تا طلسم نبردن های این تیم با فرصت طلبی دیاباته و مطهری شکسته گردد و آبی ها موقتا به رده چهارم جدول صعود نمایند.

برد شیرین استقلال مقابل صنعت نفت

به گزارش گروه ورزشی موسیقی با امیر، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز آدینه تیم های استقلال و صنعت نفت در آبادان با هم روبرو شدند که این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به انتها رسید.

در این مسابقه که از ساعت 21 شروع شد، شیخ دیاباته (30) و ارسلان مطهری (96) برای استقلال گلزنی کردند. گل دیاباته در حالی به ثمر رسید که دریس دروازه بان صنعت نفت خروج ناموفقی در توپ ارسالی آبی پوشان داشت و در نهایت دیاباته توانست دروازه حریف را باز کند. مطهری هم در لحظات انتهای بازی روی یک ضد حمله توانست تیر خلاص را به نفت بزند. هر دو مهاجم استقلال امشب، در جدول گلزنان لیگ 9 گله شدند.

استقلال در شرایطی پا به این مسابقه گذاشت که آماده سازی این تیم همچنان تحت تاثیر کرونا و مصدومیت ها قرار داشت. وریا غفوری که به تازگی دوران قرنطینه را پشت سر گذاشته و ارسلان مطهری بعد از انتها مصدومیت از ابتدای مسابقه روی نیمکت حضور داشتند.

استقلال در نیمه نخست به جز یکی، دو موقعیت نتوانست دروازه حریفش را آنطور که باید تهدید کند. سرعت بازی و انتقال توپ آبی پوشان در این مسابقه کُند بود. نفتی ها در این نیمه روی شوت های از راه دور تمرکز داشتند و اگر واکنش های خوبی سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال نبود، ممکن بود آبی ها در همان نیمه نخست گل دریافت نمایند.

در نیمه دوم تیم صنعت نفت بر فشار حملاتش اضافه نمود و بازهم موقعیت هایی برای گلزنی ایجاد کرد که راه به جایی نبرد. استقلال هم می توانست روی شوت میلاد زکی پور به گل دوم برسد ولی شوت این بازیکن در دقیقه 63 از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به خاطر محرومیت امکان حضور روی نیمکت تیمش را نداشت و از روی سکوها آبی پوشان را راهنمایی کرد. وی در نیمه دوم برای تقویت تیمش و حفظ نتیجه دست به سه تغییر زد. در دقیقه 56 ابتدا وریا غفوری به جای آرش داجلیری و امیرحسین خدامرادی به جای علی دشتی وارد زمین شدند. شاهین طاهرخانی در دقیقه 78 جای مهدی قائدی را گرفت. ارسلان مطهری هم در دقیقه 87 جانشین فرشید اسماعیلی شد.

تعویض مطهری در دقایق انتهای نتیجه داد و وی توانست روی یک ضد حمله، گل دوم استقلال در این بازی و گل نهم خودش در این فصل را به ثمر برساند.

استقلال با این برد 41 امتیازی شد تا موقتا جای فولاد را در رده چهارم جدول بگیرد. صنعت نفت هم با 37 امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

تنها ملاقات به جامانده در هفته بیست و پنجم فردا شنبه بین پرسپولیس و فولاد خوزستان در استادیوم آزادی تهران برگزار می گردد.

در حال حاضر پرسپولیس با 56 امتیاز صدرنشین است و تراکتور و سپاهان با 44 و 42 امتیاز دوم و سوم هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برد شیرین استقلال مقابل صنعت نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد شیرین استقلال مقابل صنعت نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید