آنالیز مسائل پروژه واحد گردشگری مهریز

به گزارش موسیقی با امیر، معاون سرمایهگذاری و تأمین منابع یزد گفت: مسائل پروژه واحد گردشگری ولایت تنگ چنار مهریز در هیئت نظارت ماده 33 جهاد کشاورزی آنالیز شد.

آنالیز مسائل پروژه واحد گردشگری مهریز

به گزارش موسیقی با امیر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، محمد میرشمسی روز یکشنبه 2 شهریورماه با اعلام این خبر اضافه کرد: با توجه به اینکه رشد و توسعه زیر ساخت ها وحمایت از سرمایهگذاران و فعالان بخش گردشگری، عامل رونق، تحرک و اشتغال زایی این بخش و توانمندشدن جامعه محلی مقصد گردشگری می گردد، این اداره کل نسبت به برنامه ریزی برای تسریع در تکمیل یا مشخص شرایط پروژه های نیمهتمام و در دست ساخت اقدام نموده است.

او مطرح کرد: یکی از پروژه های نیمهتمام استان، پروژه واحد گردشگری ولایت تنگ چنار مهریز است که زمین این مجموعه از سال 1390 به مساحت تقریبی 7000 متر مربع برای اجرا به بخش خصوصی واگذار شده است.

معاون سرمایهگذاری و تأمین منابع یزد اظهار کرد: با وجود دایر شدن بخش هایی از واحد مربوطه نظیر رستوران، فروشگاه، سرویس بهداشتی و … به دلیل نوسانات بازار و عدم تأمین منابع، ادامه پروژه راکد و معطل مانده بود که با برنامه ریزی اجرا شده و در بازدید مشترک ارگان های مربوطه از مجموعه مذکور مقرر شد، سرمایهگذار نسبت به تجهیز کارگاه و تکمیل پروژه ظرف مدت شش ماه اقدام کند.

منبع: میراث آریا

به "آنالیز مسائل پروژه واحد گردشگری مهریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل پروژه واحد گردشگری مهریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید