برندگان مسابقه عکاسی سونی در سال 2023

به گزارش موسیقی با امیر، یک گرگ زوزه کش بر فراز سانفرانسیسکو، یک تمساح بزرگ الجثه در حال حمله و عواقب وحشتناک یک فوران آتشفشانی، این ها بعضی از صحنه هایی است که به وسیله عکاسانی ثبت شده است که آثار دیدنی آن ها در آخرین مرحله از جوایز جهانی عکاسی سونی در سال 2023 به عنوان فینالیست و لیست نهایی انتخاب شده است.

برندگان مسابقه عکاسی سونی در سال 2023

به گزارش موسیقی با امیر، پس از اعلام برندگان بخش جوایز ملی مسابقه در اوایل این ماه، داوران جوایز اکنون تصاویر برجسته در مرحله حرفه ای مسابقه را نشان داده اند. این مسابقه حرفه ای کار عکاسانی را برجسته می نماید که آثاری استثنایی خلق نموده اند که هم مهارت فنی و هم رویکردی بدیع به داستان سرایی را در ده دسته مختلف از جمله چشم انداز و حیات وحش و طبیعت نشان می دهد.

از مجموع 415000 عکس ارسال شده به جوایز جهانی عکاسی سونی، 180000 عکس به این رقابت حرفه ای ارسال شد که به گفته داوران، بالاترین تعداد در تاریخ برگزاری این مسابقات است.

برندگان کلی مسابقات دانشجویی، جوانان، آزاد و حرفه ای جوایز عکاسی جهانی سونی 2023 در تاریخ 13 آوریل اعلام خواهند شد و نمایشگاه عکاسی جهانی سونی از 14 آوریل تا 1 می 2023 در سامرست هاوس لندن برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "برندگان مسابقه عکاسی سونی در سال 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان مسابقه عکاسی سونی در سال 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید