دز واکسن کرونا برای بچه ها در آمریکا

به گزارش موسیقی با امیر، دز واکسن بچه ها یک سوم دز تایید شده برای نوجوانان بالای 12 سال و افراد بزرگسال است، سوزن آن کوچک تر است و در ویال های کوچک تری قرار می گیرد.

دز واکسن کرونا برای بچه ها در آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری موسیقی با امیر به نقل از نیویورک تایمز، متخصصان آمریکایی از تهیه دز ضعیف تر واکسن فایزر بیونتک برای محاظت از بچه ها در مقابل کووید-19 خبر داده اند.

اما دریافت این دز به راحتی دریافت واکسن نوجوانان نیست. چرا که نوجوانان همان دز از واکسن را دریافت کردند که بزرگسالان تزریق کرده بودند.

دز واکسن بچه ها یک سوم دز تایید شده برای نوجوانان بالای 12 سال و افراد بزرگسال است، سوزن آن کوچک تر است و در ویال های کوچک تری قرار می گیرد تا با ویال واکسن بزرگسالان اشتباه گرفته نشود. بچه ها هم مانند نوجوانان و بزرگسالان، سه هفته پس از دریافت اولین دز، دومین دز واکسن خود را دریافت می نمایند.

مسئول جوابگوی کووید-19 کاخ سفید گفته است در هفته جاری بچه ها در این کشور در بیش از 20،000 مرکز از جمله کلینیک های خصوصی اطفال، بیمارستان های بچه ها، داروخانه ها و کلینیک های درون مدارس واکسن را دریافت خواند نمود.

اما طی نظر سنجی که از والدین آمریکایی صورت گرفته است 62.8 درصد از آن ها گفته اند پزشک خصوصی خانواده قابل اعتماد ترین گزینه برای واکسیناسیون بچه هاشان است. تنها 34 از ایشان موافق بوده اند که کودک خود را در داروخانه محلی واکسینه نمایند و بعلاوه تنها 14.8 درصد از والدین گفته اند اجازه می دهند بچه هاشان بدون حضور آن ها در مدرسه واکسینه شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "دز واکسن کرونا برای بچه ها در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دز واکسن کرونا برای بچه ها در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید