راهنمای خرید برترین گوشی تا 10 میلیون؛ معرفی گزینه های عالی خرید

به گزارش موسیقی با امیر، در حال حاضر با توجه به تعداد بسیار زیاد برندها و مدل های مختلف گوشی های هوشمند، به خصوص در دسته بندی گوشی های میان رده و مالی، دست کاربران حسابی باز است و آن ها می توانند در هر رده قیمتی گزینه های خرید زیادی را مد نظر خود قرار دهند. اگر شما بودجه محدودی را برای خرید یک گوشی هوشمند باکیفیت در نظر گرفته اید، با خبرنگاران در راهنمای خرید برترین گوشی تا 10 میلیون همراه شوید، چرا که در این مطلب قصد داریم چند گوشی هوشمند برتر و با ارزش خرید بالا از برندهای مختلف در بازار را به شما معرفی و آنالیز کنیم تا انتخاب درستی داشته باشید.

راهنمای خرید برترین گوشی تا 10 میلیون؛ معرفی گزینه های عالی خرید

ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G؛ برترین گوشی شیائومی از نظر سرعت شارژ تا 10 میلیون

اگر بودجه کافی برای خرید برترین گوشی تا 10 میلیون شیائومی را دارید، ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G می تواند گزینه خرید بسیار مناسبی برای شما باشد، چرا که این گوشی هوشمند باکیفیت از جنبه های مختلف حرف های زیادی برای گفتن در برابر رقبای خود دارد. این گوشی هوشمند شیائومی اگرچه دو سال از زمان عرضه اش به بازار می گذرد، اما همچنان یکی از با ارزش ترین گوشی های این شرکت چینی در این رنج قیمتی به شمار می رود.

ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G شیائومی مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی از جنس Super AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می نماید و محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل به کاربران ارائه می نماید. حداکثر روشنایی این نمایشگر به 1200 نیت می رسد که برای یک گوشی میان رده بسیار خوب محسوب می گردد. بعلاوه نباید گوریلا گلس کورنینگ 5 را به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی و قابلیت هایی نظیر HDR10 را از قلم بیندازیم. غول چینی جهانی فناوری پردازنده شش نانومتری Dimensity 920 مدیاتک را به عنوان مغز متفکر این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار داده که با همراهی Mali-G68 MC4 به عنوان پردازنده گرافیکی، به راحتی می تواند کاربران را در اجرای روان و بدون لگ وباگ نوترین اپ ها و بازی های جهان همراهی کند.

8 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز این پردازنده را همراهی می نمایند تا دست کاربران برای انتخاب کانفینگ متناسب با احتیاج خود باز باشد. سیستم دوربین این گوشی هوشمند شیائومی از سه سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیسلی ماکرو نیز بهره می برد که به طور کلی عملکرد مناسبی دارد و عکس های خوبی می توانید با این سیستم دوربین به ثبت برسانید. یکی از ویژگی های شاخص سیستم دوربین این گوشی، قابلیت فیلم برداری 4K با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه است که در دسترس کاربران قرار گرفته است. بعلاوه باید به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند میان رده شیائومی اشاره کنیم که با کیفیت 1080P به فیلم برداری می پردازد.

شیائومی به عنوان منبع تغذیه ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده که شارژدهی معمولی را به کاربران ارائه می دهد. اما این گوشی یک شارژر 120 واتی فوق العاده پرسرعت در جعبه دارد که به لطف آن، شما تنها در عرض 15 دقیقه می توانید باتری آن را از صفر به صد درصد شارژ برسانید. اندروید 11 به همراه رابط کاربری MIUI 12.5 روی این گوشی به صورت پیش فرض نصب شده است. این گوشی پنل پشتی بسیار خاصی دارد و پنل پشتی مات آن هنگام بازتاب نور، جلوه خیره نماینده به همراه می آورد. در مجموع اگر از هواداران شیائومی هستید، ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G می تواند اولویت خرید شما برای انتخاب برترین گوشی تا ده میلیون تومان در بازار باشد.

گلکسی A34؛ برترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین تا 10 میلیون

اگر هنگام خرید یک گوشی هوشمند، سیستم دوربین آن برای شما بسیار حائز اهمیت است، احتمالا گلکسی A34 به عنوان برترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ با قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار خوبش می تواند تجربه خرید بسیار خاطره انگیزی را برای شما رقم بزند. این گوشی هوشمند میان رده سامسونگ، به شدت مورد استقبال کاربران واقع شده و حدود 90 درصد از خریدارانش در موسیقی با امیر ، خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد نموده اند.

این گوشی برتر سامسونگ تا 10 میلیون مجهز به نمایشگر 6.6 اینچی از جنس Super AMOLED است که از رفرش ریت بسیار خوب 120 هرتزی، رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 1000 نیت، گوریلا گلس کورنینگ 5 و گواهی ضد آب IP67 پشتیبانی می نماید که به لطف آن، کاربران می توانند از این گوشی تا نیم ساعت تا عمق یک متری سطح آب استفاده نمایند. قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه شش نانومتری Dimensity 1080 مدیاتک است که همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 به پردازش تصاویر می پردازد. کاربران می توانند از بین 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند.

این گوشی از اندروید 13 و رابط کاربری One UI Core 5 بهره می برد تا عملکرد روان و بدون مسئله ای را برای کاربران به ارمغان بیاورد. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور بسیار باکیفیت 48 مگاپیکسلی است و تصاویر باکیفیتی را با استفاده از آن می توانید ثبت کنید. در کنار آن، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو دیده می شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم نموده که عملکرد بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهد. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم یکی از نقاط قوت این محصول محسوب می گردد که در وضوح 1080P قادر به فیلم برداری است.

این گوشی هوشمند سامسونگ از باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که قادر است تا 2 روز به راحتی دوام داشته باشد و با استفاده از شارژر 25 واتی که درون جعبه هم نیست می توان آن را شارژ کرد. به طور کلی، اگر نیت به خرید برترین گوشی برای عکاسی تا 10 میلیون را دارید، این گوشی سامسونگ را جزو اصلی ترین گزینه خرید خود قرار دهید.

nova Y90؛ برترین گوشی هواوی تا 10 میلیون 2022

یکی دیگر از گزینه های خرید برترین گوشی تا 10 میلیون تومان، گوشی هوشمند nova Y90 هواوی است که به علت کیفیت بسیار خوبش در بازار ایران بسیار محبوب واقع شده است. این گوشی که محصول سال 2022 هواوی است، ویژگی های مجذوب کنندهی را برای کاربران به همراه می آورد و حدود 90 درصد از خریدارانش در موسیقی با امیر ، خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد می دهند.

در همان نگاه اول، طراحی کلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند نه تنها شبیه به گوشی های هوشمند پرچم دار است، بلکه ما را به یاد پرچم داران مطرح و قدرتمند سری Mate این شرکت چینی می اندازد. این گوشی هوشمند هواوی مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی از جنس LCD IPS است که از رفرش ریت 90 هرتزی پشتیبانی می نماید و محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2388 پیکسل به کاربران ارائه می نماید. حداکثر روشنایی این نمایشگر به 600 نیت می رسد که برای یک گوشی هوشمند در این رده قیمتی قابل قبول است.

غول چینی جهانی فناوری پردازنده شش نانومتری اسنپدراگون 680 4G کوالکام را به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار داده که با همراهی Adreno 610 به عنوان پردازنده گرافیکی، از عهده اجرای همه اپلیکیشن ها و بازی های روز جهان با گرافیک میانه تا حد مناسبی بر می آید. کاربران می توانند از بین 6 یا 8 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. متاسفانه این گوشی، از درگاه کارت حافظه SD پشتیبانی نمی نماید و امکان افزایش فضای ذخیره سازی آن وجود ندارد.

گوشی هوشمند nova Y90 هواوی در پنل پشتی مجهز به سیستم دوربین سه گانه متشکل از سه سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان است. بعلاوه کاربران می توانند از سنسور سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. حداکثر کیفیت فیلم برداری دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز به 1080P با سرعت 30 فریم بر ثانیه محدود شده است.

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این گوشی هواوی مورد استفاده قرار گرفته که به یاری شارژ پرسرعت 40 واتی اش می تواند در عرض 30 دقیقه حدود 50 درصد و در عرض 60 دقیقه به طور کامل باتری این گوشی را شارژ کند. سیستم عامل اندروید 11 به همراه رابط کاربری EMUI 12 روی این گوشی هوشمند هواوی نصب شده و کاربران می توانند با بهره گیری از اپلیکیشن Gspace، از سرویس های گوگل نیز بهره ببرند.

ردمی نوت 12 پرو 4G شیائومی؛ برترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون

اگر قصد شما از خرید یک گوشی هوشمند، اجرای بازی های سنگین و به روز جهانست، شاید انتخاب ردمی نوت 12 پرو 4G به عنوان یکی از برترین گوشی های گیمینگ شیائومی تا 10 میلیون تومان بازار تصمیم درستی باشد. این میان رده نو و قدرتمند شیائومی، در بعضی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده، هیچ چیزی کم از یک گوشی هوشمند پرچم دار و گران قیمت ندارد و توانسته رضایت حدود 91 درصد از خریدارانش در موسیقی با امیر را به دست بیاورد.

این گوشی هوشمند پرامکانات شیائومی از یک نمایشگر 6.67 اینچی از جنس AMOLED بهره می برد که رفرش ریت 120 هرتزی دارد و محتواهای تصویری را با کیفیت 1080 در 2400 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. این نمایشگر حداکثر روشنایی تصویر 1100 نیتی دارد و از گوریلا گلس کورنینگ 5 نیز به عنوان محافظ نمایشگر بهره می برد. نمایشگر این گوشی هوشمند از قابلیت Dolby Vision نیز پشتیبانی می نماید و حاشیه های به نسبت کم، سبب شده اند تا 86 درصد از نمای روبه رویی را صفحه نمایش به خودش اختصاص دهد.

در بخش نرم افزار هم شاهد اندروید 11 و رابط کاربردی MIUI 13 هستیم که تجربه ای نرم، روان و لذت بخش را برایتان فراهم می نماید. اما آنچه که باعث محبوبیت بالای این گوشی شده، پردازنده اسنپدراگون 732G شرکت کوالکام است که به خوبی از پس اجرای بازی های حتی سنگین مثل کال آف دیوتی موبایل و آسفالت 9 برمی آید و زیر فشار سنگین نیز مسئله ای برای استفاده کاربران ایجاد نمی نماید. بعلاوه نباید پردازنده گرافیکی Adreno 618 این گوشی هوشمند باکیفیت را از قلم بیندازیم. حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی هوشمند نو در نظر گرفته شده که کاربران می توانند بر اساس نیز خود دست به انتخاب بزنند.

چهار سنسور دوربین درون ماژول مستطیلی شکل، روی بدنه پشتی این گوشی برتر شیائومی دیده می گردد. سنسور اصلی این گوشی 108 مگاپیکسلی است و در کنار آن نیز، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان به چشم می خورد. قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه در این گوشی هوشمند نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است و دوربین سلفی 16 نیز در پنل جلویی به انجام وظیفه می پردازد. انرژی این گوشی هوشمند از جانب باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از سرعت شارژ 67 نیز پشتیبانی می نماید و در عرض حدود 45 دقیقه به طور کامل شارژ از صفر تا صد درصد شارژ می گردد.

گلکسی A24

میان رده های نو سامسونگ در بازار به لطف قابلیت های بسیار خوبی که به کاربران ارائه می دهند، جزو پرفروش ترین گوشی های بازار هستند و این موضوع در خصوص گلکسی A24 نیز به خوبی صدق می نماید.

این گوشی هوشمند که از لحاظ طراحی بسیار شبیه گلکسی A34 است، مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی از جنس Super AMOLED است و رفرش ریت 120 هرتزی و وضوح تصویر 1080 در 2340 را به کاربران ارائه می دهد. بعلاوه نباید حداکثر روشنایی نمایشگر 1000 نیتی این محصول را از قلم بیندازیم که برای استفاده کاربران در زیر نور شدید آفتاب، مسئله ای ایجاد نمی نماید.

گلکسی A24 سامسونگ، پردازنده شش نانومتری هلیو G99 را به عنوان قلب تپنده درون خود دارد و با یاری پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 نیز، کار پردازش تصاویر را نیز به خوبی انجام می دهد. این تراشه را 4 یا 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می نمایند و عملکرد نرم و روانی را به لطف اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 در اختیار کاربران قرار می دهند.

این گوشی سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی دارد و سنسور 5 مگاپیکسلی اولترا و ماکروی 2 مگاپیکسلی نیز در کنار آن به انجام وظیفه می پردازند. حداکثر کیفیت فیلم برداری دوربین این گوشی به 1080P محدود شده و سنسور 13 مگاپیکسلی سلفی آن نیز عملکرد مناسبی دارد. در نهایت باید به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی با پشتیبانی از سرعت شارژ 25 واتی اشاره کنیم که شارژدهی حداکثر 2 روزه را به کاربران ارائه می دهد.

پوکو M5s

گوشی هوشمند پوکو M5s را باید یکی از پیروز ترین میان رده های این شرکت دانست که با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و بیش از 91 درصد از خریدارانش در موسیقی با امیر ، خرید این گوشی را به سایر کاربران پیشنهاد نموده اند.

این میان رده مجذوب کننده پوکو مجهز به یک نمایشگر 6.43 اینچی از جنس AMOLED است که تصاویر را با وضوح 1080 در 2400 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد و از رفرش ریت 90 هرتزی نیز پشتیبانی می نماید. حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی 1100 نیت است و از گوریلا گلس کورنینگ سه نیز برای محافظت از نمایشگر بهره می برد. پوکو برای این گوشی میان رده خود از پردازنده 12 نانومتری هلیو G95 مدیاتک استفاده نموده که به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4، از پس اجرای بازی های سنگین با تنظیمات گرافیکی Low به خوبی بر می آیند. حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این گوشی هوشمند تعبیه شده که کاربران می توانند از بین آن ها دست به انتخاب بزنند.

دوربین اصلی این گوشی، 64 مگاپیکسلی است و در کنار آن نیز سنسور اولترا واید 8 و دو سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان و ماکرو به چشم می خورد. دوربین اصلی پوکو M5s قابلیت فیلم برداری 4K با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می دهد و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی آن نیز عملکرد مناسبی را به نمایش می گذارد. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید و در عرض مدت نیم ساعت باتری گوشی شما تا 64 درصد شارژ می گردد.

اگر در پی یک گوشی گیمینگ قیمت مناسب هستید، شاید پوکو M5s به عنوان برترین گوشی پوکو تا 10 میلیون تومان انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ردمی نوت 12S شیائومی

از دیگر محصولات نو شیائومی تا 10 میلیون تومان می توان به گوشی هوشمند میان رده ردمی نوت 12S اشاره نمود که حدود چند ماه قبل روانه بازار گوشی های هوشمند میان رده شده و به لطف قابلیت های خوبی که دارد، کاربران به شدت از آن استقبال نموده اند.

این گوشی هوشمند نو شیائومی مجهز به یک نمایشگر باکیفیت 6.43 اینچی از جنس AMOLED است. این نمایشگر می تواند محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد و قابلیت های بسیار خوبی نظیر رفرش ریت 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 1000 نیتی نیز دارد. چگالی تصویر در این نمایشگر نیز به 409 پیکسل بر هر اینچ می رسد. این گوشی به پردازنده میان رده هلیو G96 شرکت مدیاتک مجهز شده است.

به لطف این پردازنده، شیائومی Redmi Note 12S در اجرای بازی های محبوب و نرم افزار های کاربردی عملکرد کاملا قابل قبولی دارد. اما برای اجرای بازی های سنگین مثل کال آف دیوتی موبایل، آسفالت 9 و PUBG موبایل، بهتر است که تنظیمات گرافیکی را روی حالت Low قرار دهید تا خروجی عملکردی روان و بدون لگ را شاهد باشید. 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی پردازنده این گوشی شیائومی را همراهی می نمایند تا دست کاربران برای انتخاب کانفینگ متناسب با احتیاج خود حسابی باز باشد.

سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند در پنل پشتی خودنمایی می نماید و در کنار آن، باید به سنسورهای 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز اشاره نمود. دوربین سلفی این گوشی نیز دقتی 16 مگاپیکسلی دارد. این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که به لطف یک شارژر 33 واتی موجود درون جعبه می توانید آن را در مدت زمان کمتر از 60 دقیقه کاملا شارژ کنید.

آنر X7a؛ برترین گوشی تا 10 میلیون از نظر باتری

اگر اولویت شما هنگام خرید یک گوشی هوشمند، باتری و مقدار شارژدهی آن باشد، احتمالاً می توانید روی گوشی هوشمند آنر X7a و باتری فوق العاده پرظرفیتش در این بازه قیمتی حساب باز کنید.

این گوشی هوشمند مالی آنر مجهز به یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که شارژدهی حداقل سه روزه را برای کاربرانش به همراه می آورد. این گوشی از سرعت شارژ 22.5 واتی نیز پشتیبانی می نماید. از دیگر ویژگی های شاخص این گوشی مالی آنر می توان به نمایشگر 6.75 اینچی LCD، سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی، پردازنده هلیو G37 و 4 گیگابایت حافظه رم اشاره نمود.

برترین گوشی تا 10 میلیون؛ سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و آنالیز برترین گوشی ها تا 10 میلیون تومان بازار موبایل پرداختیم تا اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند باکیفیت با این بودجه را دارید، با توجه به احتیاج خود و اولویت هایتان دست به انتخاب مناسب ترین گزینه خرید بزنید.

آیا شما هم خرید این گوشی های هوشمند را به دیگران توصیه می کنید یا نظر دیگری دارید؟ به نظر شما کدام گوشی هوشمند معرفی شده ارزش خرید بیشتری دارد؟ لطفاً تجربیات ارزشمند خود را با ما و سایر کاربران موسیقی با امیر به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین گوشی تا 10 میلیون؛ معرفی گزینه های عالی خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین گوشی تا 10 میلیون؛ معرفی گزینه های عالی خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید