ساخت جای خواب برای کلاس اکونومی در ایر نیوزیلند!

به گزارش موسیقی با امیر، ایرنیوزیلند بعد از تحقیقات فراون به ساخت جای خواب مخصوص کلاس اکونومی اقدام کرد و آن را با عنوان Skynest معرفی نموده است. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این محفظه که مخصوص استراحت قرار داده شده است تعداد تخت های آن بسیار کم است و برای کسانی که واقعاً به استراحت احتیاج دارند تعبیه شده است که در میان پرواز میتوانند بنابر نظر مهمانداران از آن استفاده نمایند.

ساخت جای خواب برای کلاس اکونومی در ایر نیوزیلند!

گفته شده است که ایر نیوزیلند برای اینکه این محفظه را در پروازهایش قرار دهد حدود 3 سال تحقیق نموده است و بر روی 200 مشتری تست شده است تا بازخوردهای آنها را ببینند.

Economy Skynest در حال حاضر ثبت تجاری شده است و از 6 تخت خواب در آن برای استراحت مسافرین کلاس تجاری استفاده شده است.

پروازهایی که در راستا اوکلند پرواز مینمایند و در واقع مشتریانی که در راستاهای اوکلند نیوزیلند بلیط هواپیما رزرو مینمایند به احتمال زیاد این جایگاه را خواهند داشت.

مایک تود، مدیر ارشد بازاریابی ایر نیوزیلند گفت: با اینکه بعضی از طولانی ترین پروازها را در دنیا را انجام می دهیم، مانند راستا آوکلند - نیویورک که در حدود 17 ساعتو 40 دقیقه پرواز است، بنابر این مسافرین احتیاج دارند تا استراحت داشته باشند و این کار را توانسته ایم انجام دهیم تا مشتری مداری در اولویت کار ما قرار گیرد.

وی گفت: ما کارهای بسیار چشمگیری در زمینه توسعه پروازهایمان داریم کهدر کنار آن در حال جستجو برای نوآوری های محصولاتمان نیز هستیم، این کابین مخصوص خواب نیز به مروز زمان به مدل های مختلف ایر نیوزیلند اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: یک مورد دردناک و اذیت نماینده در طول پرواز مسافت های طولانی این است که عضلات پا دچار درد به دلیل عدم کشش میشوند که ما در محصول نومان به این نکته دقت داشته ایم و با معرفی Skynest Economy در پی بهبود رضضایت مشتریان خود بوده ایم، بنابر این حالا در کلاس اکونومی هم میتوان احساس رضایت داشت.

ایر نیوزلند پس از ارزیابی عملکرد یک ساله پس از افتتاح این قابلیت نو در راستا اوکلند- نیویورک به این نتیجه خواهد رسید که ای طرح را توسعه دهد و یا فقط در بعضی از راستاها آن را داشته باشد.

اوکلند کجاست

اوکلند یا همان آوکلند جایی در نیوزیلند است که جمعیت آن ز بقیه شهرهای نیوزیلند بیشتر است و در ضمنً قشنگ تر نیز هست به طوری که گردشگران بسیار علاقه مند هستند تا از این شهر تماشا نمایند، نیوزیلند نیز کشوری است که در جنوب غربی اقیانوس آرام قرار گرفته است و برای سفر به این کشور و یا رزرو تور باید حتماً ویزای آن را داشته باشید. بهتر است بدانید نیوزیلند یک کشور جزیره ای است که از دو جزیره بسیار بزرگ تشکیل شده است. در کل نیوزیلند کشوری است که در اطراف خود پراکندگی ندارد به همین دلیل یکی از بکترین جاهای دنیا به شمار میرود به طوری که کل این کشور زیر 5 میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده است و مقصد بسیار هیجان انگیزی برای سفر به شمار میرود.

منبع: تریپ

به "ساخت جای خواب برای کلاس اکونومی در ایر نیوزیلند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت جای خواب برای کلاس اکونومی در ایر نیوزیلند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید