سرنوشت عجیب دو بازیکن ایران در جام جهانی قطر ، پیشنهاد نو هم به نتیجه نرسید!

به گزارش موسیقی با امیر، به نظر می رسد ملی پوش ایرانی و باشگاه اسپانیایی خواستار او به توافق نرسیده اند و باید منتظر اتفاقات تازه تری باشیم.

سرنوشت عجیب دو بازیکن ایران در جام جهانی قطر ، پیشنهاد نو هم به نتیجه نرسید!

به گزارش موسیقی با امیر آنلاین، امیر عابدزاده، دروازه بان ملی پوش ایرانی حاضر در فوتبال اسپانیا، بعد از جدایی از پونفرادنیا هنوز با تیم نوی به طور رسمی قرارداد نبسته است.

از حدود دو هفته قبل اما اخباری در ارتباط با علاقه مندی تیم رئال مورسیا به این دروازه بان 30 ساله و ملی پوش ایرانی به گوش می رسید. رئال مورسیا که هجده دوره حضور در لالیگا را تجربه نموده و با 8 قهرمانی پرافتخارترین تیم سگوندا ویژن (لیگ سطح 2 اسپانیا) است دراین فصل در پریمرا دیویسیون یا سطح 3 مسابقات لیگ اسپانیا حضور دارد.

آنها در پی بستن تیمی اند که بتوانند در این فصل به رده بالاتر صعود نمایند، اما اخبار حاکی است که امیر عابدزاده با این تیم به توافق نرسیده است. یک رسانه اسپانیایی که اخبار مربوط به رئال مورسیا را پیگیری می نماید نوشت که مدیر ورزشی این باشگاه در حال حاضر مشغول مذاکره برای جذب بازیکنان نو برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده است. با این حال پست دروازه بانی هنوز برای این تیم حل نشده است، جایی که مذاکرات با امیرعابدزاده ناموفق بوده است. حالا این باشگاه در پی گزینه های تازه تری برای دروازه بانی می شود.

با این وصف باید گفت که رئال مورسیا و امیرعابدزاده فعلا منتفی است و به نوعی ماجرای آینده این دروازه بان ملی پوش دست کم در ظاهر مبهم به نظر می رسد. عابدزاده یکی از چند ستاره ایرانی است که در حال حاضر هنوز با تیمی برای فصل بعد قرارداد نبسته است.

سامان قدوس نیز دیگر ملی پوش ایرانی است که بعد از جدایی از برنتفورد هنوز بدون تیم است.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرنوشت عجیب دو بازیکن ایران در جام جهانی قطر ، پیشنهاد نو هم به نتیجه نرسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت عجیب دو بازیکن ایران در جام جهانی قطر ، پیشنهاد نو هم به نتیجه نرسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید