ضرغامی آمار بازدید از اماکن تاریخی را اعلام کرد

به گزارش موسیقی با امیر، ایلنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، ضرغامی آمار بازدید از اماکن تاریخی را گفت.

ضرغامی آمار بازدید از اماکن تاریخی را اعلام کرد

سید عزت الله ضرغامی در شبکه ایکس (توئیتر) آمار تجمیعی از 259 موزه، پایگاه و بنای تاریخی تا پایان سومین روز فروردین 1403 را یک میلیون و 177 هزار و 375 نفر اعلام کرد و نوشت: حافظیه، تخت جمشید، سعدیه، کاخ سعدآباد و باغ فین رتبه های اول تا پنجم را داشتند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در معاونت گردشگری برگزار گشت، با اشاره به گزارش های ارائه شده از سوی استانداران و نمایندگان دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر اظهار کرد: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در سطح جامعه حاکم است. مردم عزیز ایران علاوه بر پاسداشت نوروز باستانی، تمامی شئونات ماه مبارک رمضان را گرامی می دارند و خوشبختانه مسئله ای در سفرهای نوروزی امسال نداشتیم.

ضرغامی همچنین به برنامه تحویل سال در مراکز فرهنگی تاریخی و اماکن مذهبی اشاره کرد و افزود: امسال خوشبختانه هم در مراکز فرهنگی تاریخی و نیز در مراکز مذهبی و زیارتی، برنامه تحویل سال به خوبی و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار گشت. در لحظه تحویل سال علاوه بر اجرای برنامه در حرم مطهر رضوی و سایر اماکن مقدس در ایران، در اماکن تاریخی نیز این برنامه به خوبی اجرا شد به گونه ای که در حافظیه 30 هزار نفر مشارکت داشتند و در فضایی معنوی سال نو را تحویل کردند و خوشبختانه هیچ مسئله ای نداشتیم و به آثار تاریخی نیز آسیبی وارد نشده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین گفت: برگزاری مراسم سال تحویل در مراکز فرهنگی تاریخی و اماکن مذهبی مانور نظم بود و نشان می دهد که نوروز با مفاهیم ارزشی و دینی مردم خوب ما گره خورده است.

منبع: همگردی

به "ضرغامی آمار بازدید از اماکن تاریخی را اعلام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی آمار بازدید از اماکن تاریخی را اعلام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید