عجیب ترین شوک به دنیای فوتبال

به گزارش موسیقی با امیر، خبرنگاران: خبرش عجیب و در عین حال باورنکردنی است؛ لیونل مسی از بارسلونا جدا می گردد. این بار این خبر رسمی است و باشگاه بارسلونا هم در بیانیه ای آن را تایید نموده است. خبر جدایی لیونل مسی از باشگاه بارسلونا در شرایطی مطرح شده که پیش از این رسانه های اسپانیایی خبر از توافق باشگاه با این فوق ستاره آرژانتینی داده بودند.

عجیب ترین شوک به دنیای فوتبال

به گزارش موسیقی با امیر، با این وجود، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای جدایی لیونل مسی را تایید کرد. در این بیانیه آمده است: با وجود تمایل و توافق باشگاه و بازیکن بر سر امضای قراردادی تازه، این امر به علت موانع اقتصادی و ساختاری ممکن نیست. (طبق مقررات لالیگا) در نتیجه مسی در بارسلونا نمی ماند. هر دو طرف از این تصمیم عمیقاً ناراحت هستند، چون خواسته آن ها برآورده نمی گردد. بارسلونا از صمیم قلب برای بازیکنی که در بزرگی باشگاه نقش داشته، قدردانی می نماید و برای او در زندگی شخصی و حرفه ای آرزوی موفقیت دارد.

از حالا به بعد دنیای فوتبال منتظر یک نقل و انتقال سوپرهیجانی خواهد بود؛ چندوقتی می گردد که اسم شده باشگاه پاری سن ژرمن در پی جذب لیونل مسی است، ولی شاید به غیر از پاریسی ها یکی دو تیم دیگر هم توان اقتصادی خریدن لیونل مسی را داشته باشند.

منبع: فرارو

به "عجیب ترین شوک به دنیای فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین شوک به دنیای فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید