فرزام: برای مسابقات قهرمانی آسیا یک ماه فشرده را در پیش داریم، امیدوارم از نظر کیفی به شرایط ایده آلی برسیم

به گزارش موسیقی با امیر، سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: با توجه به تعیین شدن نفرات تیم ملی کار را شروع می کنیم و تنها یک ماه فرصت داریم تا در یک تمرین فشرده سطح بچه ها را بالا ببریم.

فرزام: برای مسابقات قهرمانی آسیا یک ماه فشرده را در پیش داریم، امیدوارم از نظر کیفی به شرایط ایده آلی برسیم

افشین فرزام در گفت وگو با خبرنگار ورزشی موسیقی با امیر، در مورد شرایط حضور در مسابقات قهرمانی روئینگ آسیا گفت: بعد از تست گیری از قایقرانان در مسابقات قهرمانی کشور و یک هفته اردویی که برگزار گردید و فرصتی که به بچه ها داده شد تا بتوانند تمرین داشته باشند، مجددا در رشته های انفرادی تست گیری انجام شد. ما سه روز فرصت داشتیم تا در ارنج های گروهی تست گیری کنیم و شرایط بچه ها را آنالیز کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: سال جاری یک میزان شرایط شرکت ما در مسابقات قهرمانی آسیا خاص خواهد بود. ما از امروز با توجه به تعیین شدن نفرات کار را شروع می کنیم و تنها یک ماه فرصت داریم تا در یک تمرین فشرده سطح بچه ها را بالا ببریم و امیدوارم در این زمان بتوانیم از نظر کیفی شرایط ایده آلی را به دست آوریم.

سرمربی تیم روئینگ کشورمان در مورد زمان اعزام به مسابقات گفت: اردوها تا اعزام برگزار می گردد اگر برای صدور ویزا، تهیه بلیت و امور تشریفاتی مسئله ای نباشد 15 آذر اعزام می شویم. بین 10 تا 12 نفر ورزشکاران ما را در این مسابقات تشکیل می دهند.

فرزام در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات قایقرانان با قایق های نو برگزار می گردد، توضیح داد: منتظر هستیم قایق ها به تهران برسد و در این فرصت به جامانده تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا از قایق ها استفاده کنیم. تا جایی که در جریانم قایق های تک نفره و دو نفره خریداری شده و ما در ماده چهار نفره شرایط خوبی را از نظر تجهیزات نداریم اما باز هم این قایق ها غنیمت است. امیدوارم زودتر به دست بچه ها برسد و بتوانیم با کیفیت بهتری کار را دنبال کنیم .

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرزام: برای مسابقات قهرمانی آسیا یک ماه فشرده را در پیش داریم، امیدوارم از نظر کیفی به شرایط ایده آلی برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزام: برای مسابقات قهرمانی آسیا یک ماه فشرده را در پیش داریم، امیدوارم از نظر کیفی به شرایط ایده آلی برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید