فیلیپه کایسدو با پرسپولیس بست؟ ، آخرین خبر در خصوص جذب مهاجم؛ جای خالی فهرست پرسپولیس پر شد؟

به گزارش موسیقی با امیر، فیلیپه کایسدو هنوز قراردادی با باشگاه پرسپولیس امضا ننموده است. در حالی که در آخرین ساعات شب گذشته شایعه شد فیلیپه کایسدو قراردادش را با پرسپولیس امضا نموده اما پیگیری ها نشان می دهد هنوز تا این لحظه قراردادی امضا نشده است.

فیلیپه کایسدو با پرسپولیس بست؟ ، آخرین خبر در خصوص جذب مهاجم؛ جای خالی فهرست پرسپولیس پر شد؟

به گزارش موسیقی با امیر به نقل از طرفداری، باشگاه پرسپولیس در ساعات ابتدایی بامداد دیروز بود که پس از توافق کامل با این مهاجم اکوادوری قرارداد 2 ساله را برای این بازیکن ایمیل نموده تا کایسدو با امضای این قرارداد به پرسپولیس بپیوندد اما خلاف ادعاهای شب گذشته بعضی رسانه های رسمی و مجازی، هنوز قرارداد از سوی این بازیکن امضا نشده است.

فیلیپه کایسدو در همین ارتباط به ایجنتش اعلام نموده در حال مشورت با خانواده و مهاجم هایی که پیش از این در ایران بازی نموده اند است و به همین علت تا به این لحظه هنوز از امضای قرارداد خبری نیست.

معمولا بازیکنانی با پیشینه خوب فیلیپه کایسدو برای انتقال به باشگاه های دیگر احتیاج به زمان بیشتری دارند اما واقعیت این است پرسپولیس زمان زیادی ندارد و بی شک اگر تا چند ساعت آینده خبری از امضای قرارداد نشد، پرسپولیس به سراغ گزینه دیگری خواهد رفت.

به هر روی به نظر می رسد تکلیف مهاجم پرسپولیس تا امشب معین می گردد و باید دید جای خالی فهرست پرسپولیس را فیلیپه کایسدو پر می نماید یا یک مهاجم دیگر.

منبع: همشهری آنلاین

به "فیلیپه کایسدو با پرسپولیس بست؟ ، آخرین خبر در خصوص جذب مهاجم؛ جای خالی فهرست پرسپولیس پر شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلیپه کایسدو با پرسپولیس بست؟ ، آخرین خبر در خصوص جذب مهاجم؛ جای خالی فهرست پرسپولیس پر شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید