نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از 16 فروردین اعلام شد، تاکید بر دورکاری

به گزارش موسیقی با امیر، نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از شنبه 16 فروردین 1399 اعلام شد.

نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از 16 فروردین اعلام شد، تاکید بر دورکاری

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی موسیقی با امیر به نقل از دانشگاه تهران، اداره کل منابع انسانی این دانشگاه درخصوص نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از شنبه 16 فروردین 1399، بخشنامه ای صادر کرد.

این بخش نامه به شرح زیر است:

با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه همکاران گرامی و آرزوی شفای عاجل برای همه بیماران بالاخص بیماران کرونایی، نظر به ضرورت رعایت الزامات مربوط به جلوگیری از شیوع بیماری، به حداقل رساندن ترددها و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، با توجه به بخشنامه معاون اولریاست محترم جمهوری و تاکید ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر حضور حداقلی پرسنل در محل کار، بدین وسیله چگونگی فعالیت کارمندان دانشگاه از 16 فروردین 1399 لغایت بیستم فروردین 1399 به شرح ذیل جهت اقدام اعلام می گردد.

1- با توجه به برگزاری کلاس های آموزشی بصورت الکترونیکی و مجازی، رؤسا و مدیران محترم واحدهای دانشگاه به نحوی برنامه ریزی نمایند که خدمات آموزشی، پژوهشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه با حضور فیزیکی حداکثر یک سوم پرسنل بصورت چرخشی صورت گیرد.

2- با توجه به فراهم بودن امکانات لازم برای انجام برخی از وظایف محوله بصورت دورکاری، تاکید می گردد از این ظرفیت حداکثر استفاده بعمل آید.

3- آن دسته از افرادی که بصورت چرخشی در محل کار خود حضور نمی یابند و از طریق دورکاری وظایف خود را انجام می دهند، می توانند حضور خود را از طریق سامانه بصورت اینترنتی ثبت نمایند. ولی آن دسته از افرادی که امکان انجام دورکاری برای آنها وجود ندارد می بایست در سامانه نسبت به ثبت مرخصی خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است این مرخصی ها به عنوان مرخصی استحقاقی محسوب نمی گردد.

3- ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور در محل کار هستند از 8 صبح لغایت 13 معین می گردد، لذا حضور پس از ساعت یادشده بعنوان اضافه کارموضوعیتی نخواهد داشت. در موارد خاص برای برخی از پرسنل دانشگاه که به جهت ماهیت کاری و با تشخیص مدیر واحد ملزم به حضور تمام وقت و یا بعد از ساعت 13 در محل کار خود بوده صرفاً با مجوز معاونت اداری و مالی دانشگاه، پرداخت اضافه کار به آنان امکان پذیر است.

4- از کلیه کارکنان دانشگاه درخواست می گردد به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، کلیه اصول بهداشتی و ایمنی را در محل کار خود رعایت فرمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از 16 فروردین اعلام شد، تاکید بر دورکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از 16 فروردین اعلام شد، تاکید بر دورکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید