نسل نو خودرویی که در بازار ایران ناکام ماند، رونمایی شد، عکس

به گزارش موسیقی با امیر، فولکس واگن که دیگر قرار نیست پاسات را در ایالات متحده عرضه کند، اما این خودروی خانوادگی سایز میانه را در اروپا، با پلتفرم تر پیشرفته تر MQB ادامه خواهد داد. از زمان شروع به کار این خودرو در سال 1973، فولکس واگن بیش از 30 میلیون دستگاه پاسات را تحویل داده است. اتاق نو پاسات با نام B9، قرار است فقط به عنوان یک استیشن واگن عرضه گردد.

نسل نو خودرویی که در بازار ایران ناکام ماند، رونمایی شد، عکس

امیرمسعود عابدین: نسخه 2024 پاسات با ویژگی های پلتفرم اصلاح شده (MQB Evo) که مشترک با نسل بعدی تیگوان و گلف Mk8 است، به طور قابل توجهی بزرگتر از B8 قدیمی است.

فولکس واگن پاسات نو با طراحی مدل های ID الکتریکی هماهنگ شده است. طبق معمول، ظاهر بیرونی به سطح تریم بستگی دارد: Passat، Business، Elegance و R-Line.

قرار است رینگ هایی تا سایز 19 اینچ به همراه چراغ های LED ماتریسی نو پیشرفته و LEDهای داینامیک در عقب، ارائه گردد.

فضای داخلی نشان دهنده انحراف و دوری کامل از پاسات B8 است. تقریباً به تمام عملنمودهای موجود، به وسیله صفحه نمایش لمسی دسترسی خواهید داشت. با هزینه اضافی، ابعاد نمایشگر اطلاعات تفریح را می توان تا 15 اینچ افزایش داد. یک صفحه نمایش کیلومترشمار 10.25 اینچی به صورت استاندارد موجود است.

کنترلر تعویض دنده به روی ستون فرمان منتقل شده و مهندسان توانستند فضای بین صندلی ها را برای ظرفیت بار اضافی آزاد نمایند. راحتی سرنشینان در جلو با انتخاب صندلی های نو گرم شونده، تهویه شونده و ماساژور با تنظیم برقی 14 جهته افزایش می یابد.

این جهش در میزان، نه تنها فضای پا، بلکه ظرفیت صندوق عقب را نیز بیشتر نموده است. صندلی نیمکتی عقب را تا کنید تا حجم آن به 1920 لیتر، یا 140 لیتر بیشتر از نسخه قبلی پاسات برسد.

یک پیشرانه بنزینی و هیبریدی ملایم، برای اولین بار در تاریخ پاسات حضور دارد. در مرحله بعدی، یک موتور 2.0 TSI بزرگتر با 201 اسب بخار قدرت در تیپ دیفرانسیل جلو و پیکربندی قوی تر با 261 اسب بخار و چهار چرخ محرک 4Motion واقع شده است.

اگر همچنان در سال 2024، خواستار نسخه دیزلی هستید، فولکس واگن سه پیشرانه 2.0 TDI ارائه نموده است که به ترتیب 121 اسب بخار، 148 اسب بخار در مدل های FWD و 190 اسب بخار قدرت خواهند داشت.

سپس پیشرانه های پلاگین هیبریدی هستند که به عنوان مدل های eHybrid به بازار عرضه می شوند. نوع پایه 201 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور ارائه می دهد، در حالی که مدل قوی تر، 268 اسب بخار و 400 نیوتن متر فراوری می نماید که آن را تبدیل به قوی ترین می نماید. این دو PHEV دارای یک موتور 1.5 لیتری TSI، یک گیربکس شش سرعته(DSG) و یک بسته باتری 19.7 کیلووات ساعتی هستند که تا 100 کیلومتر برد الکتریکی را ارائه می دهند.

با نسل نو پاسات، فولکس واگن از شارژ سریع DC با توان 50 کیلووات پشتیبانی می نماید تا باتری را از 10 به 80 درصد در 25 دقیقه شارژ کند. فولکس واگن پاسات 2024 که هفته آینده در IAA مونیخ، رونمایی عمومی خواهد شد، قرار است در سه ماهه اول سال آینده به فروش برسد. این خودرو دیگر در آلمان ساخته نخواهد شد زیرا فراوری آن به براتیسلاوا، در اسلواکی منتقل می گردد، جایی که قرار است در کنار Skoda Superb نو مونتاژ گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در موسیقی با امیر مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "نسل نو خودرویی که در بازار ایران ناکام ماند، رونمایی شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل نو خودرویی که در بازار ایران ناکام ماند، رونمایی شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید