نمایشگاه آرایشی دبی GCC

به گزارش موسیقی با امیر، نمایشگاه آرایشی دبی از 7 تا 8 مارس 2022 در دبی، برگزار می گردد و در آن جدیدترین برندهای محصولات زیبایی، مو، اسپا و ناخن برای تجارت حرفه ای گرد هم می آیند. اگر در پی تقویت کسب و کار سالن زیبایی خود هستید، این فرصت کلیدی را جهت یادگیری نکات و الهام گرفتن از دست ندهید. در ادامه همراه مجله گردشگری خبرنگاران باشید تا اطلاعات دقیقی درباره نمایشگاه بیوتی دبی 2022 با شما به اشتراک بگذاریم.

نمایشگاه آرایشی دبی GCC

درباره نمایشگاه آرایشی دبی GCC

نمایشگاه بیوتی دبی، یکی از نمایشگاه های تجاری پیشرو در جهان با 8 نمایشگاه در 4 کشور، شناخته شده ترین برندهای مو، پوست، آرایش، ناخن و اسپا در جهان را به نمایش می گذارد. این تنها رویداد تجاری است که فرصت دیدار با افراد حرفه ای و نمایندگان برندها کشف آخرین ترندها و نوآوری ها و اطلاع از ترندهای آینده را برای متخصصان صنعت آرایشی و زیبایی فراهم می نماید. عموم افرادی که در نمایشگاه حضور دارند، از سراسر منطقه پیرامون خلیج فارس و کشورهای عرب منطقه (GCC) شامل امارات متحده عربی، عربستان سعودی، کویت، عمان، بحرین و قطر هستند.

دسته بندی محصولات نمایشگاه بیوتی دبی

محصولاتی که در نمایشگاه بیوتی دبی ارائه می شوند و مورد بحث و مصاحبه قرار می گیرند عبارتند از:

  • مراقبت پوستی
  • آرایش
  • لوازم آرایشی
  • سلامتی
  • آبگرم
  • مراقبت از مو
  • زیبایی و مراقبت از ناخن

چرا در نمایشگاه آرایشی دبی شرکت کنیم؟

نمایشگاه بیوتی دبی به شما یاری می نماید به روز باشید و نکات، توصیه ها و تکنیک های ارزشمندی را یاد بگیرید. این رویداد طیف گسترده ای از محصولات و خدمات مختلف زیبایی، مو و اسپا و بسیاری از محصولات و خدمات مرتبط دیگر را به نمایش می گذارد و شما با اطلاع از تاریخ نمایشگاه بیوتی دبی و حضور در آن می توانید از مزایای فوق العاده استفاده کنید. در ادامه به مزایای شرکت در این نمایشگاه می پردازیم و می گوییم با حضور در این رویداد چه چیزهایی را به دست می آورید:

1- ترندها را ببینید

با شرکت در نمایشگاه بیوتی دبی می توانید تازهترین ترندهای روز جهان را ببینید و جسورانه تر در این صنعت فعالیت کنید. کارشناسان برندهای مورد علاقه شما، تازهترین نوآوری های خود را در زمینه مراقبت از پوست، دستگاه های زیبایی، ناخن، آرایش و موارد دیگر به نمایش می گذارند.

2- مهارت های تازه را یاد بگیرید

فرقی نمی نماید که در پی راه هایی برای بهبود نتیجه تان کارتان باشید، یا بخواهید یاد بگیرید چگونه به صورت آنلاین بازاریابی کنید یا فقط دلتان بخواهد مهارت های آرایش خود را بهبود ببخشید؛ به هر حال برای همه گروه ها مهارت هایی برای یادگیری وجود دارد. در این نمایشگاه اسپا، سالن و مسترکلاس های اختصاصی نیز دیده می شوند و شما می توانید مهارت های بی نظیری یاد بگیرید.

3- با فعالان صنعت آرایشی و مخاطبان تازه ارتباط برقرار کنید

با شرکت در نمایشگاه زیبایی دبی نه تنها می توانید با مخاطبان قبلی خود ارتباط برقرار کنید، بلکه این امکان وجود دارد که مشتریان تازه هم به شما جذب شوند. اگر در پی بحث در خصوص چالش ها، ایده ها و راه چاره هایی هستید که کسب وکارتان با آن ها روبرو است، این نمایشگاه فرصتی محسوب می گردد که از نظرات متخصصان دیگر استفاده کنید. شما می توانید با همکاران خود ارتباط برقرار کنید، با تامین کنندگان صحبت کنید و بعلاوه ببینید که چگونه خرده فروشی ها محصولات خود را به نمایش می گذارند.

4- با برندها و محصولات آشنا شوید

با خرید بلیط هواپیما دبی و شرکت در این رویداد می توانید با برندها آشنا شوید و محصولات تازه و هیجان انگیز آنها را ببینید و در خصوصشان اطلاعات کسب کنید.

5- در مسابقات شرکت کنید

مسابقات متنوعی در نمایشگاه آرایشی GCC برگزار می شوند. این مسابقات، حرفه ای های صنعت آرایش را به چالش می کشند و در نهایت برندگانی هم دارد که از آنها تقدیر به عمل می آید. اطلاعات بیشتر در این زمینه را می توانید در سایت نمایشگاه زیبایی دبی مشاهده کنید.

تاریخ نمایشگاه بیوتی دبی

زمان برگزاری نمایشگاه زیبایی دبی: از 07 مارس تا 08 مارس 2022 برابر با 15 تا 16 اسفند 1400

مکان برگزاری نمایشگاه زیبایی دبی

آدرس: امارات، دبی، فستیوال آرنا

محل برگزاری نمایشگاه آرایشی دبی GCC روی نقشه گوگل مپ

نظر شما در خصوص نمایشگاه آرایشی دبی چیست؟

نمایشگاه آرایشی دبی، نمایشگاهی مهم در صنعت آرایشی به شمار می رود و فرصتی خوب را برای گرد هم آمدن متخصصان این صنعت فراهم نموده است. آیا تجربه بازدید از این نمایشگاه را داشته اید؟ به طور کلی چه نظری در خصوص نمایشگاه آرایشی دبی دارید؟

برای شرکت در این نمایشگاه کافیست بلیط هواپیما به مقصد دبی را بخرید و پس از قطعی کردن رزرو هتل دبی در موسیقی با امیر، راهی این شهر لوکس شوید.

مونا اشرف زاده

منبع: فلای تودی

به "نمایشگاه آرایشی دبی GCC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه آرایشی دبی GCC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید