پاییز سال جاری خانه را بر اساس ترندهای سال 1402 دکوراسیون کنید

به گزارش موسیقی با امیر، پاییز از راه رسیده و بهانه خوبی برای تغییر دکوراسیون خانه است. وقتی شب های طولانی و هوای خنک از راه می رسد باید فضای خانه را دنج و صمیمی کرد تا وقتی خسته از سر کار یا مدرسه و دانشگاه به خانه می رسید، تمام خستگی تان در یک چشم به هم زدن از بین برود.

پاییز سال جاری خانه را بر اساس ترندهای سال 1402 دکوراسیون کنید

این تغییر دکوراسیون می تواند خیلی ساده و با عوض کردن روکش بالشتک های مبل انجام گردد یا لازم باشد چند وسیله کوچک و بزرگ اتاق نشیمن عوض کنید و چیدمان را هم تغییر دهید. بالاخره به هر شکلی که باشد، تغییر می تواند حال و هوای شما را عوض کند.

به همین مناسبت تصمیم گرفتیم که در این مطلب از موسیقی با امیر مگ ترندهای پاییزی سال 1402 را در اختیار شما قرار دهیم تا با خیالی آسوده خانه را نو کنید. فقط قبل از اینکه به سراغ این فهرست برویم باید بگوییم که سال جاری استفاده از رنگ های گرم و خاکی، عسلی، زیتونی یا زنگاری است. پس می توانید با خیالی آسوده از مواد طبیعی مثل چوب و سنگ در دکوراسیون خانه بهره ببرید تا هم حسی از طبیعت را به خانه اضافه نموده باشید و هم فضای خانه دنج تر بگردد.

1. چند وسیله دکوری پاییزی اضافه کنید

یکی از ساده ترین راه های پاییزی کردن خانه، اضافه کردن رنگ های گرم مثل سبز، قهوه ای و طلایی به دکوراسیون است. عوض کردن روکش کوسن ها و خرید یک شال مبل به این رنگ ها یا استفاده از گل های پاییزی می تواند به راحتی فضای خانه را پاییزی کند. بعلاوه استفاده از عناصر طبیعی مثل چوب و سنگ محیط دنج مخصوص شب و روزهای خنک این فصل را ایجاد می نماید. یک جاعودی چوبی، گلدان های مرمری یا جاشمعی ساخته شده از چوب انتخاب های مناسبی برای این کار هستند.

2. از اکسسوری های کوچک بهره ببرید

چند شمع، یک کدو تنبل، یک فانوس کوچک یا حلقه گل ساخته شده از گل های خشک پاییزی همان چیزهایی هستند که رنگ های طبیعی پاییزی را به خانه اضافه می نمایند. با استفاده از اکسسوری های کوچک می توانید با کمترین هزینه تغییراتی عالی ایجاد کنید.

3. از رنگ های مرتبط با زمین بهره ببرید

یکی از محبوب ترین ترندهای پاییز سال جاری دکوراسیون با ترکیب رنگ های خاکی است. استفاده از این رنگ ها فضای خانه را دنج و گرم می نماید. رنگ های خاکی شامل انواع قهوه ای، بژ و سبز پررنگ و مات است و حس طبیعی و ارگانیک بودن در خانه ایجاد می نماید. برگ های خشک درخت، گل ها و علف های خشک شده برترین گزینه برای اضافه کردن این رنگ ها به خانه هستند.

4. کمی رنگ گرم اضافه کنید

رنگ های گرم و روغنی می توانند احساس گرمایی که در پی آن هستیم را برای ما به همراه داشته باشند. قرمز تیره، نارنجی مایل به قرمز و طلایی عسلی از این دسته رنگ ها هستند. شما می توانید یک گلدان، چند روکش کوسن، یک شال مبل یا چند تابلو با این ترکیب رنگی برای ایجاد دکوراسیون پاییزی خود انتخاب کنید. نباید فراموش کنید که ترکیب این رنگ ها با رنگ های خاکی می تواند معجزه کند.

5. از عناصر طبیعی بهره ببرید

چوب و سنگ برترین عناصر طبیعی برای قرار دادن در خانه هستند. استفاده از وسایل چوبی ظاهر منحصربه فردی به خانه شما می دهد. اگر بودجه کافی برای تغییر دکوراسیون دارید می توانید از مبلمان و میزهای چوبی بهره ببرید. اگر هم در بودجه تان محدودیت دارید یک سینی، کاسه یا یا یک قفسه کتاب روکش شده با چوب هم می تواند این تغییر را ایجاد کند.

برای اضافه کردن سنگ هم بهتر است ابتدا به سراغ اکسسوری های ساخته شده از مرمر و گرانیت بروید. ماندگاری این سنگ ها بسیار بالا است و فضا را به راحتی تغییر می دهد. اگر امکان استفاده از این سنگ ها را نداشتید می توانید از وسایلی با طرح مرمر یا گرانیت بهره ببرید تا همان حس را ایجاد کند.

6. اکسسوری های فلزی را امتحان کنید

یکی دیگر از راه های اضافه کردن عناصر طبیعی به دکوراسیون، استفاده از اکسسوری های فلزی است. اگر به این دسته از تزئینات علاقه دارید می توانید به سراغ اکسسوری های ساخته شده با فلزهای زیر بروید:

  • برنج: یک فلز کلاسیک که به راحتی احساس گرما را به فضا اضافه می نماید. قطعات برنجی براق، مثل گلدان، یک انتخاب مدرن و عالی است.
  • مس: فلزی مد روز که برای اضافه کردن رنگ به اتاق بسیار مناسب است. یک گلدان مسی برای کاشت گیاهان آپارتمانی انتخاب کنید و از درخشش آن در اتاق نشیمن لذت ببرید.
  • بلک متال: اگر در پی ظاهری مدرن و صنعتی هستید این گزینه مناسب شما است. راحت ترین راه برای استفاده از آن خرید یک ست شمعدان آهنی سیاه و قرار دادن آن ها روی میز است.

7. از دکوراسیون پایدار بهره ببرید

اگر از هواداران محیط زیست هستید می توانید از این روش برای ایجاد فضای پاییزی بهره ببرید به سراغ دست دوم فروشی ها بروید یا به مکان هایی که مردم وسایل بدون استفاده شان را رها می نمایند سر بزنید. این کار مثل دنبال کردن نقشه گنج است چون می توانید وسایل باورنکردنی پیدا کنید که با کمی رنگ و تعمیر به یک وسیله عالی برای استفاده تبدیل می شوند. وسایلی که پیدا می کنید یا از دست دوم فروشی می خرید را بر اساس ترند روز تعمیر و رنگ کنید و با خیالی آسوده در اتاق نشیمن قرار دهید.

پیشنهاد ما برای تغییر دکوراسیون پاییزی

اگر در پی یک راهنما برای ایجاد تغییرات متناسب با فصل در اتاق نشیمن می شد، فهرست زیر می تواند به شما یاری کند:

  • مخمل
  • یک پر از کتاب
  • دست بافت
  • چند پر از
  • چند با طرح دلخواه
  • یک کاسه مسی برای روی میز
  • چند معطر
  • یک پرز بلند و نرم

با توجه به ترند دکوراسیون پاییزی سال جاری می توانید این وسایل را در طیف رنگ های طبیعی انتخاب کنید. پس باید در پی وسایلی به رنگ های قهوه ای، سبز، نارنجی و قرمز باشید.

مرور کلی

در این مطلب 7 روش برای تغییر دکوراسیون پاییزی بر اساس ترند پاییز 1402 را با هم آنالیز کردیم. این روش ها با کمترین بودجه اجرایی هستند و می توانند حال و هوار خانه شما را حسابی تغییر دهند. اما نباید فراموش کنید که قبل از اجرای ایده های ترند شده باید مطمئن شوید که این تغییرات با روحیه و سلیقه شما سازگار است، چون قرار است شما در خانه تان احساس آرامش کنید و از تغییرات نهایت لذت را ببرید.

منبع: CottageOnBunkerhill

منبع: دیجیکالا مگ

به "پاییز سال جاری خانه را بر اساس ترندهای سال 1402 دکوراسیون کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاییز سال جاری خانه را بر اساس ترندهای سال 1402 دکوراسیون کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید