کاهش ادامه دار سرعت اینترنت، گزارش تازه اسپیدتست، عکس

به گزارش موسیقی با امیر، دیجیاتو نوشت: اسپیدتست ماهانه گزارشی را درباره سرعت اینترنت ثابت و موبایل در دنیا و کشورهای مختلف منتشر می نماید و حالا طبق جدیدترین گزارش آن برای ماه سپتامبر 2023، سرعت اینترنت ثابت در ایران و بعلاوه رتبه کشورمان در زمینه اینترنت ثابت و موبایل کاهش یافته است.

کاهش ادامه دار سرعت اینترنت، گزارش تازه اسپیدتست، عکس

در گزارش اسپیدتست برای ماه سپتامبر 2023، میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل در دنیا نسبت به گزارش آگوست اسپیدتست افزایش یافته است. میانگین سرعت اینترنت موبایل دنیا از 43.19 مگابیت بر ثانیه، به 47.82 مگابیت بر ثانیه رسیده و میانگین سرعت اینترنت ثابت هم از 82.76 مگابیت بر ثانیه، به 85.31 مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است.

میانگین سرعت اینترنت ثابت و موبایل در دنیا سپتامبر 2023

سرعت اینترنت ثابت و موبایل در ایران

طبق گزارش اسپیدتست برای ماه آگوست، سرعت اینترنت ثابت در ایران کاهش و سرعت اینترنت موبایل افزایش یافته است. بااین حال رتبه کشورمان هم در اینترنت ثابت و هم اینترنت موبایل کاهش را تجربه نموده است. سرعت اینترنت موبایل از 31.33 مگابیت گزارش قبلی، به 31.67 مگابیت بر ثانیه افزایش یافته، اما رتبه ایران 3 پله کاهش داشته است و حالا در رتبه 75ام دنیا واقع شده است.

میانگین سرعت اینترنت موبایل و ثابت ایران سپتامبر 2023

برخلاف اینترنت موبایل، سرعت اینترنت ثابت در ایران کاهش یافته است. سرعت ثابت اینترنت کشورمان از 11.92 مگابیت بر ثانیه گزارش قبلی، به 11.66 مگابیت بر ثانیه رسیده که همین موضوع باعث کاهش یک پله ای رتبه کشورمان شده است. حالا ایران در رتبه 153ام لیست سریع ترین اینترنت ثابت دنیا واقع شده است.

در سطح دنیا هنگ کنگ جای سنگاپور را گرفته و حالا سریع ترین اینترنت ثابت دنیا را در اختیار شهروندانش قرار می دهد. میانگین سرعت اینترنت ثابت در هنگ کنگ برابر 265.17 مگابیت بر ثانیه است. در رتبه های دوم و سوم به ترتیب سنگاپور با سرعت 259.11 مگابیت بر ثانیه و شیلی با سرعت 246.39 مگابیت بر ثانیه به چشم می خورند.

سریع ترین اینترنت ثابت و موبایل دنیا سپتامبر 2023

در بخش اینترنت موبایل امارات همچنان با میانگین سرعت 211.58 مگابیت بر ثانیه در صدر لیست واقع شده است. در رتبه دوم قطر به چشم می خورد و شیلی با دو پله صعود، در رتبه سوم خودنمایی می نماید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "کاهش ادامه دار سرعت اینترنت، گزارش تازه اسپیدتست، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش ادامه دار سرعت اینترنت، گزارش تازه اسپیدتست، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید