کتاب های دانشگاهی با مخاطبان عمومی

به گزارش موسیقی با امیر انتشارات سمت به عنوان یکی از بزرگترین ناشران کتاب های دانشگاهی امسال با دو غرفه در بخش ناشران دانشگاهی و ناشران عمومی در نمایشگاه سی و چهارم شرکت کرده است.

کتاب های دانشگاهی با مخاطبان عمومی

مدیر غرفه این نشر در مورد کتاب های این انتشارات و استقبال از آن ها به ایبنا گفت: از آنجایی که کتاب های ما تخصصی هستند، مخاطبان ما نیز تخصصی هستند و از میان عموم، افراد کمتری خریدار آثارمان هستند هر چند برخی از عناوین برای عموم نیز مجذوب کننده هستند.

او به معرفی نوترین کتاب های این انتشارات در حوزه علوم انسانی پرداخت و گفت: متافیزیک علم؛ درآمدی نظام مند و تاریخی به قلم مارکوس شرنگ با ترجمه حسن امیری آرا یکی از آثار نو است که به شکلی نظام مند و دقیق به فلسفه علم پرداخته است.

او ادامه داد: نشر سمت علاوه بر ترجمه به تألیف نیز توجه دارد و از جمله آثار تألیفی در حوزه علوم اجتماعی که به نمایشگاه امسال رسیده است می توان به کتاب توسعه و دگرگونی اجتماعی در روستاهای ایران اثر مصطفی ازکیا و مهدی مختارپور قهرودی اشاره کرد.

او روانشناسی را از حوزه های مجذوب کننده برای مخاطبان عام در این دوره از نمایشگاه معرفی کرد و اضافه کرد: در حوزه روانشناسی کتاب ابزارهای غربالگری شناختی با رویکرد عملی به قلم ای.جی.لارنر با ترجمه حسین زارع و سوسن علیزاده فرد از جمله آثاری است که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب های دانشگاهی با مخاطبان عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب های دانشگاهی با مخاطبان عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید