یک میلیارد دلار پاداش نقدی در انتظار این کاربران!

به گزارش موسیقی با امیر، برای نخستین بار، اپل تعداد کاربران سرویس اپل کارت را به اشتراک گذاشت. این سرویس، تنها در ایالات متحده دردسترس است.

یک میلیارد دلار پاداش نقدی در انتظار این کاربران!

به گزارش زومیت، شرکت سازنده آیفون گفت که کارت اعتباری اش بیش از 12 میلیون مشترک دارد. 30 درصد از این افراد به طور پیوسته از این کارت استفاده می نمایند و دو یا چند پرداخت در ماه انجام می دهند.

سرویس اپل کارت فَمیلی نیز شاهد رشدی چشمگیر بوده است؛ به طوری که هم اکنون بیش از یک میلیون نفر کارت خود را ازطریق Family Sharing به اشتراک گذاشته اند. حدود 600 هزار کارت نیز به صورت مالک مشترک راه اندازی شده اند و از این طریق اعتبار جمع آوری می نمایند.

شرکت سازنده مک بوک برای اولین بار در سال 2019 اپل کارت را با همکاری گروه مالی گلدمن ساکس عرضه کرد. وعده شرکت مستقر در کوپرتینو با اپل کارت تجربه کارت اعتباری سرراست بدون کارمزدهای پنهان و سیستم پاداش نقدی (کش بک) با عنوان Daily Cash بود. تنها در سال گذشته، کاربران اپل بیش از یک میلیارد دلار از پاداش های Daily Cash دریافت نموده اند.

جنفیر بیلی، معاون شرکت سازنده اپل واچ، در بیانیه مطبوعاتی اپل گفت که این شرکت از ادامه نوآوری و سرمایه گذاری در تجربه تقدیرشده اپل کارت هیجان زده است؛ چراکه 12 میلیون نفر مشتری از این سرویس برای اتخاذ تصمیمات مالی بهتر استفاده می نمایند.

در بیانیه مطبوعاتی اپل، گلدمن ساکس گفت: به ارائه تجربه ای عالی برای مشتریان اپل کارت متعهد هستیم.

اوضاع پشت پرده برای رابطه گلدمن ساکس و شرکت سازنده آیپد چندان مناسب نیست. به نظر می رسد که پیرو ضررهای هنگفت، این گروه مالی میخواهد تا از تمامی کسب وکارهای مشتری محور خود خارج گردد؛ به همین علت، اعتقاد بر این است که اپل در پی جایگزینی این شرکت در سال آینده است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "یک میلیارد دلار پاداش نقدی در انتظار این کاربران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میلیارد دلار پاداش نقدی در انتظار این کاربران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید