یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از فک فیلی تا اژدهای دریایی

به گزارش موسیقی با امیر، در هفته ای که گذشت، نشنال جئوگرافی در عکس های روز خود عکس های بی نظیری را از آفتاب گرفتن یک فک دریایی تا کنکاوری دو مارماهی رنگین را انتخاب کرده است.

یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از فک فیلی تا اژدهای دریایی

در عکس های روز نشنال جئوگرافی از شنبه تا جمعه هفته گذشته، تصاویر مجذوب کننده و دیدنی از چیدن گل های لاله از مزارع هلند، یک پرنده مکائو در حال آراستن پر های خود، شنا کردن اژدهای دریایی، غروب خورشید بر فراز درخت مانگرو تنها و کشتی سنتی سوئیسی به چشم می خورد.

ضدآفتاب شنی

یک فک فیلی در حال استراحت در سواحل پارک ملی پوینت ریس (Point Reyes National Seashore) در کالیفرنیا و ریختن شن روی پشتش است. شن مانند ضدآفتاب عمل می کند و بدن فک فیلی را خنک نگه می دارد.

شکوفه باران

یک کشاورز در حال چیدن گل های لاله در هلند است. سال گذشته این کشور بیش از 2 میلیارد گل تولید داشته است.

پر های آراسته

یک پرنده مکائو طلایی و آبی رنگ در حال آراستن پرهای خود در مرکز آموزشی حیات وحش در سیلمار کالیفرنیا است. اگر از این نوع پرنده ها به خوبی مراقبت گردد، می توانند تا 60 سال زندگی کنند.

اژدهای دریایی

یک اژدهای دریایی علفی نر در حال شنا کردن در خارج از آب های ساحل فلیندرز (Flinders) در استرالیا است. اژدهای دریایی نر مانند اسب های دریایی، مسئول حمل تخم ها است که می توانید آن ها را در نزدیکی دم اژدهای دریایی ببینید.

غروب خورشید در بهشت

یک درخت مانگرو تنها در جزیره بوناکن اندوزی واقع شده است. در پس زمینه جزیره آتشفشانی مانادو توا واقع شده است.

سر در شن

دو مرد جوان در حال گرفتن کشتی سوئیسی هستند. سابقه این ورزش سنتی به قرن ها پیش برمی گردد. در هر مسابقه ورزشکاران باید سعی کنند شلوار مخصوص کشتی دیگری را بگیرند و حریف خود را زمین بزنند. اولین کسی که شانه هایش به زمین بخورد، بازنده است.

باورتان می گردد؟

گرگوری پیپر این عکس را در خارج از سواحل میانمار گرفته است و می گوید:

کنجکاوی و رفتارهای مارماهی های رنگین همیشه مرا شگفت زده می کند. در این عکس به نظر می رسید این دو مارماهی رنگین دارند مرا برانداز می کنند و در مورد غواص ناشناخته ای که روبرویشان واقع شده است، با یکدیگر صحبت می کنند.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com

به "یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از فک فیلی تا اژدهای دریایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از فک فیلی تا اژدهای دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید