21 هزار مترمربع از معابر شمال تهران آسفالت شد

به گزارش موسیقی با امیر، خبرگزاری خبرنگاران- معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: معابر شمال تهران با هدف ساماندهی و ایمنی در تردد وسایل نقلیه به مساحت 21 هزار متر مربع لکه گیری و آسفالت شد.

21 هزار مترمربع از معابر شمال تهران آسفالت شد

به گزارش خبرگزاری موسیقی با امیر از تهران، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی منطقه یک در این خصوص اظهار کرد: در ماه های آخرسال و با نزدیک شدن به ایام آغازین سال تازه عملیات عمرانی و بهسازی معابر، پیاده روها و انهار شتاب بیشتری گرفته است.

وی اضافه نمود: به همین دلیل جهت سهولت در تردد وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز خسارت به خودروهای شهروندان بیش از 3 هزار و 300 تن آسفالت در سطحی معادل 21 هزار متر مربع به صورت لکه گیری، پخش و اجرا شده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک در انتها توضیح داد: این منطقه در سه ماه گذشته نیز علی رغم شرایط سخت کاری در فصل زمستان اقدام به اجرای عملیات بازسازی، نگهداشت و توسعه شبکه جمع آوری آبهای سطحی به متراژ 4 هزار و 700 متر طول و همسطح سازی دریچه های سطح معابر به تعداد 220 عدد کرده وهمچنین به منظور تسهیل در تردد عابرین پیاده، بازسازی و احداث پیاده روها را به متراژ بالغ بر 4 هزار و 200 متر مربع به انجام رسانده است.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "21 هزار مترمربع از معابر شمال تهران آسفالت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 هزار مترمربع از معابر شمال تهران آسفالت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید