اخطار فدراسیون کوهنوردی: تا جمعه کوه نروید

به گزارش موسیقی با امیر، بر اساس اعلام فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، پیش بینی شده که در ارتفاعات شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز، ارتفاعات زاگرس، ارتفاعات جنوب کشور و با شدت کمتر در ارتفاعات شمال شرق شاهد فعالیت سامانه بارشی خواهیم بود. به همین دلیل برای بیش از 15 استان هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

اخطار فدراسیون کوهنوردی: تا جمعه کوه نروید

پیش بینی شده که بارش ها از ظهر پنجشنبه در منطقه ها مذکور شدت می گیرد و به ویژه در زاگرس مرکزی و بخش جنوبی کشور از شدت بیشتری برخوردار است. از طرفی ابرناکی و مه آلودگی گسترده در منطقه ها کوهستانی کشور، کاهش دید افقی و عمودی و احتمال انحراف از مسیر، ورزش باد شدید، کولاک، تشدید سوزباد و شرایط وقوع بهمن و ریزش برف نیز وجود دارد.

فدراسیون کوهنوردی هشدار داده که کلیه فعالیت های مرتبط با کوهستان اعم از کوهنوردی، دره نوردی، اسکی و سایر فعالیت ها با توجه به شرایط مخرب جوی مخاطره آمیز و خطرناک است.

برای ارتفاعات شمال تهران نیز از چهارشنبه تا جمعه (یازدهم تا سیزدهم بهمن) هوای ابری و مه آلود، به تناوب بارش برف، وزش باد شدید، کولاک و وقوع بهمن پیش بینی شده به همین دلیل اخطار داده شده که طی این مدت از صعود و انجام فعالیت های مرتبط به کوهنوردی اجتناب شود.

منبع: گردشبان

به "اخطار فدراسیون کوهنوردی: تا جمعه کوه نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخطار فدراسیون کوهنوردی: تا جمعه کوه نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید