افتتاح مرکز رشد در نظرآباد

به گزارش موسیقی با امیر، نخستین مرکز رشد واحد های فن آور در نظرآباد افتتاح شد.

افتتاح مرکز رشد در نظرآباد

رئیس دانشگاه آزاد شهرستان نظرآباد گفت : هدف از تأسیس مرکز رشد ، حمایت و تشویق افراد صاحب ایده به سمت ایجاد شرکت های کوچک و میانه، ایجاد زمینه شکوفایی و حمایت از خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی است.

دکتر صارمی می گوید: این مراکز با هدف بسترسازی جهت ایجاد فرصت های شغلی مناسب، جذب صاحبان ایده و افراد خلاق در منطقه به ویژه در زمینه فراوری قطعات خودرو،که شهرستان نظرآباد زمینه خوبی در فراوری این محصولات را دارد.

او اضافه نمود : برای حمایت از کسب و کارهای کوچک علاوه بر پرداخت تسهیلات و در اختیار قرار دادن تجهیزات و فضای مناسب ،صاحبان ایده می توانند از ظرفیت اساتید و هیات علمی دانشگاه نیز استفاده نمایند.

فرماندار نظرآباد هم در حاشیه افتتاح این مرکز رشد با اشاره به استقرار واحد های فراوری قطعات خودرو در این شهرستان گفت : کوشش خواهیم کرد تا با پیوند علم و صنعت از ایده های جوانان و دانشجویان در کنار علم اساتید و تجربه و ظرفیت صنعتگران نظرآباد را به قطب محصولات دانش بنیان تبدیل کنیم.

بغدادی اضافه نمود: در حال حاضر در این مرکز هفت هسته فن آور فعالیت خود رو آغاز نموده اند و در پی ایجاد فضا و امکانات مناسب برای حضور بیشتر صاحبان ایده و خلاق هستیم.

موسیقی با امیر البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتتاح مرکز رشد در نظرآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مرکز رشد در نظرآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید