انعقاد بیش از 11 میلیارد ریال قرارداد با صنایع در دانشگاه حکیم سبزواری

به گزارش موسیقی با امیر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه حکیم سبزواری بیش از 11 میلیارد ریال قرارداد پژوهشی و تحقیقاتی با بخش صنعت در سال 99 امضا کرد.

انعقاد بیش از 11 میلیارد ریال قرارداد با صنایع در دانشگاه حکیم سبزواری

به گزارش گروه دانشگاه موسیقی با امیر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه حکیم سبزواری بیش از 11 میلیارد ریال قرارداد پژوهشی و تحقیقاتی با بخش صنعت در سال 99 امضا کرد.

سهیلی فرد، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه حکیم سبزواری با بیان اینکه این دانشگاه با هدف رفع نیاز های علمی و صنعتی برنامه ریزی دارد، گفت: عمده قرارداد های ما با صنایع و شرکت های گاز و آب و منطقه ای خراسان رضوی، سیمان و کابل خودرو سبزوار، شهرداری ها و ... است.

سهیلی فرد بیان نمود: همچنین محققان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه حکیم سبزواری در سال گذشته، در پروهش های بین المللی با دانشگاه های ملی سنگاپور، صنعتی لولئو سوئد، علوم وفناوری نروژ، علوم پزشکی سارلند آلمان، پلی تکنیک میلان ایتالیا، دونقا چین و دانشگاه استرالیای جنوبی همکاری داشته اند.

رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: طراحی و تولید کیسه های جاذب به عنوان طرح سیل بند آنی برای جلوگیری از خسارت های سیل در سطح کشور و تولید دارو های ضد سرطان انکپسوله شده و برنامه ریزی برای تولید انبوه با موافقت استقرار در مرکز رشد از دیگر فعالیت های پژوهشگران این دانشکده بود.

وی گفت: بالغ بر 40 مقاله Q1 توسط محققان این دانشکده در سال 99 در نشریات معتبر بین المللی منتشر شده است که از این تعداد 17 مقاله در مجلات 10 درصد برتر جهان به چاپ رسیده است.

رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: ایجاد رشته های کارشناسی ارشد مهندسی منابع آب و سازه های هیدرولیکی و رشته های کارشناسی مهندسی هوافضا و مهندسی پلیمر و قرار دریافت عضوهیات علمی گروه عمران در زمره دو درصد برتر دانشمندان جهان از دیگر دستاورد های دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه د سالی که گذشت بود.

سهیلی فرد گفت: همچنین اجرای پنج طرح مرتبط با کرونا شامل تولیدات اتانول، ماسک، لباس دو لایه پلیمری ضدویروس، ساخت شبیه ساز خورشید (ویروس کش) و ساخت ازن ساز برای پاکسازی فضای سالن ها از ویروس از دیگر تولیدات علمی و صنعتی این دانشکده در سال 1399 بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انعقاد بیش از 11 میلیارد ریال قرارداد با صنایع در دانشگاه حکیم سبزواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد بیش از 11 میلیارد ریال قرارداد با صنایع در دانشگاه حکیم سبزواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید