بارسلونا و منچستریونایتد چگونه فرصت خرید جواهر آرسنال را از دست دادند؟

به گزارش موسیقی با امیر، گابریل مارتینلی یکی از معدود اخبار خوب برای طرفداران آرسنال در این فصل است. بازیکن برزیلی در ماه ژولای به عنوان یک ناشناخته راهی لندن شد و در حال حاضر با 10 گل در 25 بازی در لیگ انگلیس، لیگ اروپا، جام حذفی و جام اتحادیه به یکی از آینده دارترین جوان های فوتبال اروپا تبدیل شده است.

بارسلونا و منچستریونایتد چگونه فرصت خرید جواهر آرسنال را از دست دادند؟

به گزارش گروه ورزشی موسیقی با امیر، آرسنال در حالی مارتینلی را از ایتوانو خرید که او تجربیات کوتاهی در آموزشگاه منچستریونایتد و بارسلونا داشت. این مهاجم در مصاحبه با فورفورتو گفت:ایتوانو و یونایتد به توافق رسیده بودند تا هر سال به کمپ این تیم بروم. چهار سال این کار را کردم تا با بچه هایی بازی کنم که سنی بیشتر از من داشتند. فوق العاده بود چرا که می توانستم در فوتبال انگلیس خودم را محک بزنم. با فلینی، اورا و پوگبا آشنا شدم و با آن ها عکس گرفتم. چرا به یونایتد ملحق نشدم؟ هرگز به من پیشنهاد امضای قرارداد ندادند و به ایتوانو برمی گشتم تا کار خودم را ادامه بدهم.

مارتینلی در سال 2018 نیز در آموزشگاه بارسلونا مدتی حضور پیدا کرد. خودش تعریف می نماید: در نوامبر 2018 دو هفته در لاماسیا تمرین کردم. فرصتی نداشتم با بازیکنان تیم بزرگسالان آشنا شوم، چون همه در بازی های ملی بودند. نتوانستم مسی را ببینم. حضور در اروپا برایم تجربه جدیدی بود و می توانستم با تجهیزات باشگاه ها آشنا شوم.

این مهاجم در خصوص پیوستن خود به آرسنال هم صحبت کرد: ایتوانو در لیگ برزیل بازی می کرد و وقتی درخشیدن را آغاز کردم، وکیلم به من گفت که سعی می نماید چیزی از پیشنهادهایم نگوید تا تمرکزم به هم نخورد، اما در حال مذاکره با بعضی باشگاه هاست. به من گفت که دو گزینه برایم وجود دارد. در نهایت بدون این که فکر کنم، آرسنال را انتخاب کردم. می خواستم به یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا ملحق شوم. آن ها تنها باشگاهی بودند که به صورت جدی به من اعتماد کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بارسلونا و منچستریونایتد چگونه فرصت خرید جواهر آرسنال را از دست دادند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا و منچستریونایتد چگونه فرصت خرید جواهر آرسنال را از دست دادند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید