ستاره بارسلونا رقیب بزرگ طارمی برای انتقال خبرساز ، انتخاب باشگاه سرشناس اروپایی کدام بازیکن است؟

به گزارش موسیقی با امیر، آرسنال تصمیم دارد تا در جابجایی زمستانی یک مهاجم به خدمت بگیرد.

ستاره بارسلونا رقیب بزرگ طارمی برای انتقال خبرساز ، انتخاب باشگاه سرشناس اروپایی کدام بازیکن است؟

به گزارش موسیقی با امیر، مصدومیت گابریل ژسوس در جام جهانی بدترین خبر ممکن برای میکل آرتتا بود. سرمربی اسپانیایی آرسنال که این روزها تیمش در صدر جدول لیگ جزیره است حساب ویژه ای روی درخشش این مهاجم برزیلی در خط حمله تیمش داشت، اما حالا او با مصدومیت روبرو شده و در این شرایط گفته می گردد حداقل سه ماه از میادین دور خواهد بود.

سایت فوتبال لندن در گزارشی از شرایط گزینه های جانشینی ژسوس می نویسد: آرسنال در خط حمله خود دچار بحران شده و در پنجره نقل وانتقالات زمستانی در پی راه چارهی کوتاه مدت برای حل این مشکل خواهد بود. یکی از گزینه های این تیم مهدی طارمی است که به نظر می رسد دوباره به توپچی ها لینک شده و این احتمال وجود دارد که در ژانویه این مهاجم ایرانی که در پورتو پرتغال بازی می نماید، راهی لندن گردد. قرارداد او 18 ماه دیگر به خاتمه می رسد و در این شرایط پورتو اگر نتواند او را برای تمدید آن متقاعد کند برترین راه چاره برای آنها فروش او خواهد بود. البته طارمی تنها گزینه آرسنال نیست و درکنار او این تیم شرایط فران تورس از بارسلونا و گونسالو راموس از بنفیکا را نیز زیرنظر دارد.

البته خرید این دو بازیکن احتیاج به بودجه زیادی دارد و طارمی در این شرایط گزینه به صرفه تر و بهتری محسوب می گردد. تورس فصل قبل راهی بارسا شد و در این مدت نمایش قابل قبولی ارائه نموده است، اما ترافیک خط حمله این تیم ممکن است او را مجبور به ترک نوکمپ کند. درنهایت باید دید آرتتا برای حل مشکل تیمش در خط حمله به سراغ کدام بازیکن خواهد رفت تا بتواند همچنان به یکه تازی خود در صدر جدول لیگ برتر ادامه دهد.

  • واکنش رسمی غول فوتبال ایتالیا به جذب طارمی | تکلیف ستاره ایرانی پورتو در برنامه زنده معین شد
منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره بارسلونا رقیب بزرگ طارمی برای انتقال خبرساز ، انتخاب باشگاه سرشناس اروپایی کدام بازیکن است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره بارسلونا رقیب بزرگ طارمی برای انتقال خبرساز ، انتخاب باشگاه سرشناس اروپایی کدام بازیکن است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید