چلسی برای خرید مدافع بارسلونا با بایرن مونیخ وارد رقابت شد، کاتالان ها در آستانه خرید فران تورس

به گزارش موسیقی با امیر، باشگاه بارسلونا به خرید مهاجم اسپانیایی منچسترسیتی تمایل دارد، اما این باشگاه برای جذب او باید یک بازیکن بفروشد و سرجینو دست ممکن است همان بازیکن باشد.

چلسی برای خرید مدافع بارسلونا با بایرن مونیخ وارد رقابت شد، کاتالان ها در آستانه خرید فران تورس

به گزارش موسیقی با امیر و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، باشگاه بارسلونا در کوشش است تا فران تورس مهاجم اسپانیایی تیم منچسترسیتی را به خدمت بگیرد و آخرین خبرها نیز از توافق اولیه میان دو باشگاه برای انتقال این بازیکن 21 ساله به کاتالونیا حکایت دارد. با این وجود شرایط اقتصادی نه چندان جالب باشگاه بارسلونا، جذب تورس بدون فروش بازیکن - هم از بابت تأمین بودجه خرید بازیکن و هم به جهت پرداخت حقوق به بازیکنی تازه - را سخت نموده است. بنابراین آبی و اناری ها باید بازیکن فروشند تا قادر به خرید تورس باشند و سرجینو دست یکی از کاندیداهای اصلی فروش از سوی بارسلوناست.

دفاع راست آمریکایی بارسلونا مورد توجه باشگاه هایی مانند بایرن مونیخ و چلسی قرار گرفته است. از بین این دو باشگاه گویا طرف انگلیسی راغب تر است، چرا که میخواهد از طریق دست، جای خالی بن چیلول را پر کند و این در حالی است که پست چیلول دفاع چپ است. طبق گزارش نشریه اکسپرس انگلیس، چلسی برای خرید سرجینو دست حاضر است 35 میلیون یورو هم بپردازد که این رقم می تواند کاتالان ها را وسوسه کند به خصوص که با بازگشت دنی آلوز به نوکمپ، آنها گزینه ای تازه برای پوشش سمت راست خط دفاعی شان دارند.

روابط میان باشگاه های بارسلونا و چلسی در گذشته خوب بوده است و آنها با یکدیگر تعامل داشته اند. در این میان حتی نشریه اسپورت مدعی شده است که باشگاه بارسلونا به خرید سزار آسپیلیکوئتا مدافع اسپانیایی تیم آبی پوش لندن تمایل دارد.

باشگاه بارسلونا دو سال پیش برای خرید دست 20 میلیون یورو پرداخت و بنابراین فروش این بازیکن به چلسی در ازای رقم یادشده، سود اقتصادی قابل توجهی برای این باشگاه محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "چلسی برای خرید مدافع بارسلونا با بایرن مونیخ وارد رقابت شد، کاتالان ها در آستانه خرید فران تورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی برای خرید مدافع بارسلونا با بایرن مونیخ وارد رقابت شد، کاتالان ها در آستانه خرید فران تورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید