برترین منطقه ها مخفی شده ، دیدنی های ناشناخته بلژیک

به گزارش موسیقی با امیر، جان گودال از شهر گنت، شهری که پر از لذت های غیرمنتظره است تماشا می نماید. بالاخره سال گذشته پس از مدت زمان طولانی که طبقه فوقانی دفتر پست و تلگراف گنت خالی بود این طبقه به عنوان یک هتل لوکس با 38 اتاق افتتاح شد. هتل پست (1898) به خاطر تاریخ طراحی اش به این نام انتخاب شده است و در جاذبه های گردشگری بلژیک و با چشم انداز ای رو به کلیسای مقدس سنت نیکولاس و اسکله اصلی یعنی گرسلی قرار گرفته است. این یکی تماشای های ناشناخته بلژیک و از چندین ساختمانی است که از طریق معمار لوییس کلکوت طراحی شده است. برای طراحی ویژه آن زرق و برق هایی استفاده شده که یادآور ایستگاه سینت پانکراس است. دو راه پله زیبا شما را به سوی طبقه اصلی ساختمان که در آن رستوران زیبایی قرار گرفته است راهنمایی می نماید. در کنار این رستوران اتاق صبحانه ای با دو برابر مساحت وجود دارد و با پنجره های بزرگی نیز روشن می گردد. الین جنسنز به عنوان مدیر کل شرح می دهد که هدف این بود که یک محیط داخلی دنج و شبیه به خانه خود افراد ایجاد کنیم. به همین دلیل آشپزخانه این هتل به اتاقی راه دارد که همچون یک خانه بزرگ جلوه می نماید. بسیاری از اتاق ها دارای سطح های داخلی هستند، که هر یک حمام خصوصی دارند. یک اتاق در بالاترین بخش این هتل نیز موجود است که با چشم انداز ای بسیار عالی از مکان های تماشای بلژیک و یک رستوران دوست داشتنی همراه شده است؛ شما می توانید از طریق یک راه پله بزرگ به آن دست یابید. اتاق ها با انواع مختلف عتیقه ها و کتاب ها که شما می توانید آن ها را خریداری کنید تزئین شده اند. هر اتاق یک رستوران بسیار کوچک نیز در خود دارند. در هر یک از این رستوران ها یک نوشیدنی دست ساز با نام God Save the Queen سرو می گردد. قیمت اقامت در این هتل از هر شب از 170 یورو یا 150 پوند شروع می گردد که شامل صبحانه نیز می باشد. در ادامه این مطلب با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید...

برترین منطقه ها مخفی شده ، دیدنی های ناشناخته بلژیک

گشت و گذار در شهرها

خانه های ساحلی گنت و فلندرز بلژیک از تماشای های ناشناخته بلژیک در بین دو منطقه توریستی دوست داشتنی برگس و براسلز قرار دارند؛ اما بازتماشامایندگان آن نسبت به دو منطقه یاد شده بسیار کمتر می باشد. مجتمع سرگرمیی فشرده آن برای قدم زدن عالی بوده و سرگرمی های غیر منتطره از جمله سازهای موسیقی مربوط به شهر بلفری و طرح های گرافیکی بر دیوارهای ورگرن استرت را نصیب شما می نماید. در سال های گذشته هزینه بسیار زیادی صرف زیبا سازی چشم انداز شهر در شب شده است. نتیجه آن ایجاد یک شهر با کانال های متعدد و کلیساهای بزرگ و ساختمان ها تاریخی شده است که بسیار مجذوب نماینده اند.

غذاخوری

یکی از لذت هایی که نصیب دوست داران غذا می گردد، گوشت های خشک شده و آویزان شده در مغازه های قصابی است؛ رستوران هایی برای هر سلیقه و بودجه وجود دارند. این منطقه به خاطر پخت غذاهای گیاهی اش معروف است اما مغازه هایی وجود دارند که غذاهایی گوشتی محلی عالی سرو می نمایند.

رسم یک تصویر

موزه های اصلی گنت از زیباترین جاذبه های گردشگری بلژیک با کلمات اختصاری STAM برای منطقه ها تاریخی شهر؛ SMAK برای آثار هنری مدرن و MSK برای آثار ظریف شناخته می شوند. آخرین عنوان برای نقاشی های مربوط به اواخر قرن 19 میلادی است که به عنوان دومین دوران طلایی هنر بلژیک است شناخته می گردد. نقاشی بسیار مشهور Adoration of the Lamb (1432) اثر هنری هوبرت و جان ون ایک می باشد. این اثر در حال حاظر تحت حفاظت می باشد تا زمان رونمای فیزیکی آن در سال 2020 فرا برسد؛ اما تمامی آثار وی را می توان به صورت جداگانه در مکان های تماشای بلژیک از جمله خانه ها و کلیسای جامع و MSK مشاهده نمود. جیمز الویس از شهری تماشا نموده است که هر گز نمی خوابد و تحت تاثیر هتل پنج ستاره لول واقع شده است.

منبع: همگردی

به "برترین منطقه ها مخفی شده ، دیدنی های ناشناخته بلژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین منطقه ها مخفی شده ، دیدنی های ناشناخته بلژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید