زیباترین شهرهای کوچک آلمان

به گزارش موسیقی با امیر، آلمان جدای از شهرهای بزرگ و صنعتی خودش، شهرها و روستاهای کوچک بسیار زیبایی دارد. منطقه ها بسیار زیبا و تماشایی کوهستان های باواریا و رودخانه زیبای راین، در کنار خود شهرهای کوچکی را جای داده اند که بسیار زیبا و جالب توجه هستند.

زیباترین شهرهای کوچک آلمان

در ادامه همراه با ما باشید تا زیباترین شهرهای کوچک آلمان را به شما معرفی کنیم.

10. شهر کوخم

Cochem

شهر کوخم، شهری پر از تپه های شیبدار است؛ با این وجود، این مسئله مانع ساکنین این شهر برای کشاورزی نشده است و آن ها روی همین تپه های شیبدار نیز مزارع بسیار خوبی را ایجاد نموده اند. شهر زیبا و کوچک کوخم در راستا رودخانه موسل قرار گرفته است و یک منظره بسیار تماشایی و مجذوب نماینده را شکل داده است. در بالای شهر نیز می توان مزارع مختلف را دید و در بالای تپه ها نیز جنگل ها قرار گرفته اند. معماری خانه های شهر کوخم به صورت باروک است و در میان آن ها می توان خانه های چوبی خوبی را مشاهده کرد.

9. شهر میتنوالد

Mittenwald

شهر میتنوالد همچون تصویری است که از کتاب های فانتزی بیرون آمده است. شهر میتنوالد، زیباترین شهر در کوهستان های باواریا محسوب می گردد. خانه های قرون وسطایی با پنجره های پر رنگ در این شهر خودنمایی می نمایند. کنار خیابان ها نیز گل ها و گیاهان بسیار زیبایی کاشته شده اند. وجود کوهستان ها خیره نماینده در پشت شهر میتنوالد، آن را به یک مکان بسیار تماشایی تبدیل نموده است. خیابان اصلی این شهر به نام اوبرمارکت شناخته می گردد و با قدم زدن در آن، کاملا معین می گردد که چطور این شهر زمانی یک مرکز تجاری مهم در دوره قرون وسطی بوده است.

8. شهر منشاو

Monschau

به نظر می رسد که زمان در شهر منشاو ثابت به جای مانده است و ظاهر این شهر برای سال ها است که هیچ تغییری ننموده است. شهر منشاو همچنان برای خیابان های باریک سنگ فرش و ساختمان های نیمه چوبی خود شناخته می گردد. ساختمان های قدیمی تماشایی و یک جشنواره موسیقی برجسته، از جمله جاذبه های اصلی این شهر بسیار زیبا در راینلند به شمار می فرایند. شهر منشاو در نزدیکی رودخانه رور و در نزدیکی مرز آلمان با بلژیک قرار دراد.

7. شهر تریبرگ ایم شوارزوالد

Triberg im Schwarzwald

شهر تریبرگ ام شوارزوالد، شهری بسیار زیبایی و تماشایی است. پیرامون این شهر را مراتع سرسبز و درختان بسیار بلند جنگل بلک فرا گرفته است. این شهر، پربازدیدترین شهر در جنگل بلک به شمار می رود. این منطقه برای ساعت های فاخته خود شناخته می گردد و شهر تریبرگ ایم شوارزوالد نیز یکی از بزرگترین ساعت های فاخته در آلمان را دارد. در این شهر کوچک و فوق العاده، موزه بلک فارست نیز وجود دارد که می توان به بازدید آن رفت. علاوه بر راستاهای کوهنوردی عالی، آبشار تریبرگ نیز در این شهر قرار گرفته است که یکی از بلندترین آبشارها در آلمان است.

6. شهر رودزهایم آم راین

Rudesheim am Rhein

شهر رودزهایم آم راین در دره راین قرار گرفته است و سالانه بیش از سه میلیون بازدیدنماینده را به خود جلب می نماید؛ بسیاری از این افراد برای چشیدن نوشیدنی برجسته این شهر به آن سفر می نمایند. شهر رودزهایم آم راین، شهری بسیار تماشایی و فوق العاده به شمار می رود که در پشت خانه های آن، تاکستان های انگور قرار گرفته است و در جلوی آن نیز رودخانه راین در جریان است. بعضی از قلعه های قدیمی نیز در نزدیکی این شهر قرار دارند که برای علاقه مندان به تاریخ و معماری جالب توجه خواهند بود.

5. شهر باخ آراخ

Bacharach

شهر باخ آراخ یکی از زیباترین روستاها و شهرهای کوچک در راستا رودخانه راین به شمار می رود. پیرامون این شهر را دیواری فرا گرفته است و ساختمان های نیمه چوبی و قرون وسطایی آن نیز به رنگ قرمز روشن هستند که در جلوی آن ها گلدان های متعددی وجود دارد. همه این ها در کنار یکدیگر، خیابان های این شهر را بسیار زیبا نموده است.

4. شهر کوئدلیندبورگ

Quedlinburg

شهر کوئدلیندبورگ، نمونه بارزی از یک شهر قرون وسطایی آلمان محسوب می گردد. خانه های چوبی این شهر، آن را بسیار زیبایی و تماشایی نموده است. در اطراف خیابان های سنگ فرش شده و باریک نیز ساختمان های چوبی چندین طبقه قرار گرفته اند. کلیسای باستانی کالیجیت، یک شاهکار معماری از سبک رومانسک به شمار می رود که در این شهر قرار گرفته است و بازدید از آن به یادماندنی خواهد بود. شهر کوئدلیندبورگ از جمله برترین شهرهای اروپا به شمار می رود که سبک قرون وسطایی خودش را به خوبی حفظ نموده است.

3. شهر دینکلزبول

Dinkelsbuhl

شهر دینکلزبول، منظره کشور آلمان را زیباتر نموده است. این شهر در باواریا و در راستا رودخانه رومانتیک قرار گرفته است و یکی از معدود شهرهای آلمان از قرون وسطی است که همچنان دیوار پیرامون آن پابرجا است. شهر دینکلزبول یکی از شهرهای مهم در امپراتوری روم بوده است و امروزه، جشنواره ای در آن برگزار می گردد که سالم ماندن آن در جنگ سی ساله آن دوران، جشن گرفته می گردد. از جمله جاهای دیدنی شهر دینکلزبول می توان به کلیسای قرن پانزدهم سنت جورج و برج آن اشاره نمود که متعلق به قرن دوازدهم میلادی است. جشنواره موسیقی متال در طی فصل تابستان، از جمله جشنواره هایی است که در شهر دینکلزبول برگزار می شوند و نباید آن را از دست داد.

2. شهر فوسن

Fussen

از دوران رومیان، شهر فوسن محل زندگی مردم بوده است. این شهر باواریایی در نزدیکی مرز با اتریش قرار گرفته است. شهر فوسن در انتهای رودخانه رومانتیک قرار گرفته است و یک شهر فوق العاده زیبا و تماشایی است. ساختمان های چند طبقه و درخشان با سقف های قرمز رنگ در کنار خیابان های سنگ فرش شده، شهر فوسن را بسیار زیبا و مجذوب نماینده نموده است. رودخانه لخ نیز شهر فوسن را به دو بخش تقسیم نموده است. این شهر دوست داشتنی و تاریخی در راستا رفتن به قلعه مجذوب نماینده و تماشایی نوی شوان شتاین قرار گرفته است. شهر فوسن برای ساخت ویولن معروفیت زیادی دارد.

1. شهر رتنبورگ اب در تاوبر

Rothenburg ob der Tauber

اگر در راستا رودخانه رومانتیک در حال سفر هستید، حتما باید در شهر رتنبورگ اب در تاویر در باواریا توقف کنید. این شهر از جمله برترین شهرهای قرون وسطایی در آلمان به شمار می رود که ظاهر آن همچون گذشته به جای مانده است. در این شهر فوق العاده، موزه های زیادی وجود دارند که به موضوعات جنایی و بعلاوه اسباب بازی و عروسک اختصاص دارند. کلیسای سنت جیمز در این شهر، خودش یک منظره بسیار تماشایی و خیره نماینده است که نباید آن را از دست داد. زیبایی و مجذوب نمایندهیت این شهر سبب شده تا فیلم ها و سریال های متعددی در آن فیلمبرداری شوند.

منبع: فوت و فن / touropia.com

به "زیباترین شهرهای کوچک آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین شهرهای کوچک آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید