تاریخ رونمایی از گوشی های گوگل پیکسل 8 رسما اعلام شد

به گزارش موسیقی با امیر، روز گذشته اپل دعوتنامه مربوط به رویداد رونمایی از گوشی های سری آیفون 15 را برای رسانه ها ارسال کرد و ساعاتی قبل گوگل با انتشار دعوتنامه رویداد گوشی های سری پیکسل 8، تاریخ معرفی این گوشی ها را رسما گفت. بر اساس اعلام گوگل، قرار است این گوشی ها روز 12 مهر ساعت 17:30 به وقت ایران رسما رونمایی شوند.

تاریخ رونمایی از گوشی های گوگل پیکسل 8 رسما اعلام شد

بر اساس شایعات و گزارش های منتشر شده، گوشی های پیکسل 8 قرار نیست از نظر ظاهری و سخت افزاری تفاوت گسترده ای با نسل قبلی داشته باشند. اما در این میان، طبیعتا با چیپست نو تنسور G3 روبرو می شویم که باید ببینیم تا چه حد نسبت به نسل قبلی بهبود پیدا نموده است. یکی از تغییرات احتمالی پیکسل 8 پرو، بهره گیری آن از سنسور تشخیص حرارت در نزدیکی دوربین های اصلی است. ظاهرا این سنسور می تواند دمای بدن افراد را میزان گیری کند که باید ببینیم یک مشخصه کاربردی خواهد بود یا نه.

بعلاوه در کنار گوشی های گوگل پیکسل 8، به احتمال زیاد نسل دوم ساعت هوشمند پیکسل واچ هم معرفی می گردد. در رابطه با این ساعت هنوز گزارش های موثقی منتشر نشده و نمی توانیم با اطمینان زیادی صحبت کنیم. در نهایت ممکن است در این مراسم شاهد رونمایی از نسل نو تبلت پیکسل و هدفون پیکسل بادز هم باشیم. اما بدون شک، توجه اصلی کاربران به سمت گوشی های سری پیکسل 8 و ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 معطوف خواهد بود.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ رونمایی از گوشی های گوگل پیکسل 8 رسما اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی از گوشی های گوگل پیکسل 8 رسما اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید