ترامپ میخواهد در مراسم تحلیف بایدن، همه توجهات را به خود جلب کند

به گزارش موسیقی با امیر، یک روزنامه آلمانی در گزارشی بیان کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا در صدد است تا در مراسم تحلیف جو بایدن رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020، همه توجهات را به خود جلب کند.

ترامپ میخواهد در مراسم تحلیف بایدن، همه توجهات را به خود جلب کند

جولیان شویبله در مقاله ای در روزنامه آلمانی تاگس اشپیگل در این خصوص نوشت: دونالد ترامپ مانند همواره می خواهد در برنامه نهایی خود در کانون توجهات باشد.

وی با اشاره به گزارش پایگاه خبری آکسیوس به نقل از منابع ناشناس در این باره توضیح داد: ترامپ میخواهد در 20 ژانویه 2021 (روز تحلیف بایدن) کاخ سفید را با بالگرد ریاست جمهوری تَرک کند و سپس با هواپیمای ریاست جمهوری به فلوریدا برود.

به گزارش این رسانه، او می خواهد یکی از گردهمایی های خود را همزمان با جشن تحلیف در واشنگتن برگزار کند.

جولیان شویبله در این باره اضافه نمود: با این کار، او نه تنها سنت معمول را که رئیس جمهور مغلوب به جانشین خود تبریک گفته و از او در کاخ سفید استقبال می نماید، نادیده می گیرد؛ بلکه همچنین میخواهد با یک رویداد انتخاباتی به تازه وارد کاخ سفید خوش آمد گفته و تاکید کند که نتیجه انتخابات از او ربوده شده است.

روزنامه آلمانی تاگس اشپیگل در این خصوص اضافه نمود: چنین کاری یک فاجعه خواهد بود و بیشتر به چهره آمریکا آسیب خواهد زد. اما چنین ملاحظاتی برای ترامپ بیگانه است: او قصد ندارد تسلیم شده و در سکوت ناپدید گردد. بدین ترتیب، این روز می تواند شروع مبارزات انتخاباتی وی بوده و به نامزدی دوباره او در سال 2024 منجر گردد. ترامپ مطلقاً علاقه ای به موفقیت جانشین خود ندارد. به همین علت تا زمان روی کار آمدن بایدن انتظار نمی رود دولت وی هیچ گامی بردارد، حتی در زمینه مبارزه با پاندمی.

لازم به ذکر است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 (ترامپ و بایدن) پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن، یکدیگر را به دست داشتن در توطئه چینی علیه هم متهم نموده اند؛ واقعیتی که نقصان عظیم در کشور مدعی لیبرال دموکراسی را به وضوح نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترامپ میخواهد در مراسم تحلیف بایدن، همه توجهات را به خود جلب کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ میخواهد در مراسم تحلیف بایدن، همه توجهات را به خود جلب کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید