حذف اکانتهای نشردهنده دروغهای کرونایی در اینستاگرام

به گزارش موسیقی با امیر، شرکت فیس بوک اظهار داشت اقدامات جدی تر برای حذف اطلاعات نادرست درباره کووید 19 و واکسنها در شبکه اجتماعی خود انجام می دهد که شامل حذف گروههای عظیم، اکانتها و صفحات اینستاگرام برای انتشار مکرر اطلاعات غلط خواهد بود.

حذف اکانتهای نشردهنده دروغهای کرونایی در اینستاگرام

فیس بوک در یک پست وبلاگ نوشت: به توصیه سازمان دنیای بهداشت و گروههای دیگر برای مقابله با فهرست رو به رشد ادعاهای نادرست آسیب رسان عمل می نماید. فیس بوک از مدیران گروههای کاربری درخواست خواهد نمود چنین اطلاعات غلطی را کنترل نمایند و اگر مکررا از مقررات تخطی نمایند، آنها را حذف خواهد نمود. اینستاگرام که متعلق به فیس بوک است، یافتن اکانتهایی که مردم را به نزدن واکسن تشویق می نمایند را دشوارتر نموده و اگر به نقض مقررات ادامه دهند، آنها را حذف می نماید. این شرکت هفته جاری در مرکز اطلاعات کووید 19 خود جزییات دپارتمانهای سلامت محلی درباره زمان و محل تزریق واکسن توسط مردم را گنجاند.

فیس بوک در این پست وبلاگ اظهار داشت اگر سیستمهای فیس بوک به محتوایی بربخورند نظیر این که: ویروس کرونا ساخته انسان است، مریض شدن مطمئنتر از زدن واکسن است یا تزریق واکسن سمی، خطرناک یا باعث اوتیسم می گردد، محتوای مذکور حذف خواهد شد. ادعاهای مربوط به کووید 19 یا واکسنها که از سیاستهای مذکور تخطی نمی نمایند توسط راستی آزمایان شخص ثالث مورد بازبینی قرار می گیرند و اگر غلط شناخته شوند، برچسب گرفته و در دید کاربران قرار نمی گیرند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس بوک که بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا است، پیش از این ادعاهای غلط در تبلیغات را خلاف مقرراتش اعلام نموده بود. فیس بوک اعلام نموده تغییرات در این سایتها از هفته جاری شروع می گردد و در سطح دنیای برای بیش از 50 زبان خواهد بود اما ممکن است مدتی زمان ببرد تا اثرگذار باشد.

در این بین، این شرکت 120 میلیون دلار به تبلیغات رایگان برای دپارتمانهای سلامت و نهادهای غیردولتی می دهد که قصد دارند اطلاعات صحیح درباره تست کووید 19 و واکسیناسیون را منتشر نمایند.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "حذف اکانتهای نشردهنده دروغهای کرونایی در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف اکانتهای نشردهنده دروغهای کرونایی در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید