حمله عجیب شیرها به تمساح بزرگ الجثه

به گزارش موسیقی با امیر، لحظه غیرقابل تصوری به وسیله دوربین ها شکار شد، حمله شیرها در یک لحظه به تمساح بزرگ الجثه که به فکر کسب و کار خود در خشکی بود.

حمله عجیب شیرها به تمساح بزرگ الجثه

به گزارش خبرآنلاین، لحظه غیرقابل تصوری به وسیله دوربین ها شکار شد، حمله شیرها در یک لحظه به تمساح بزرگ الجثه که به فکر کسب و کار خود در خشکی بود؛ به گفته وب سایت Latest Sightings، این مشاهده باورنکردنی در منطقه حفاظت شده Entabeni در واتربرگ رخ داد.

شیرها به خاطر طبیعت پر جنب و جوش و خشن خود شناخته می شوند، اما گرفتن کروکودیل کاملاً اتفاق غیر منتظره و عجیبی است. البته، بیشتر بودن تعداد کروکودیل ها می تواند به نفع آنها باشد اما در این حادثه یک تمساح بزرگ الجثه به دام شیر افتاد.

طول یک تمساح کاملاً رشد یافته به 7 متر (22.9 فوت) و وزن آن به 1 تن (2204 پوند) می رسد. برخلاف یک شیر کاملاً رشد یافته که تنها تا 270 کیلوگرم (595 پوند) وزن دارد.

به طور طبیعی، این دو گونه هر دو شکارچی باورنکردنی هستند و به خاطر تاکتیک های شگفت انگیز خود در هنگام از بین بردن طعمه شناخته می شوند. اما تمساح ها نیروی گاز گرفتن بسیار زیادی دارند و می توانند با توجه به این فرصت، شیر را به شدت زخمی نمایند. این شیرها می دانستند که حمله گروهی به این خزنده بیچاره قطعاً به نفع آنها خواهد بود.

شیر نر با چند شیر جوان برخورد کرد و همه به راه رفتن در جاده ادامه دادند. آنها به جایی رسیدند که کروکودیل در آفتاب غرق شده بود. ناگهان شیر نر به کروکودیل حمله کرد، تا این که شیر پای عقبش را گرفت و از آب دور کرد. بقیه شیرهای جوان نیز به هم پیوستند و به تحریک و حمله به کروکودیل ادامه دادند.

اما در نهایت، تمساح پیروز به فرار شد و تمساح شنا کرد و شیرها حرکت کردند و طوری دراز کشیدند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.

لازم به ذکر است که شیر گونه ای پستاندار گوشت خوار از سرده پلنگ مانندها و خانواده گربه ایان است. با بدنی بزرگ که وزنش در میان نرها گاه به 250 کیلوگرم می رسد، این جانور نیرومند دومین عضو بزرگ جثه سرده خود پس از ببر است. شیر به خاطر بدن بزرگ و هیبت و چالاکیش در هنگام شکار لقب سلطان جنگل را به خود گرفته؛ اگرچه بیشتر در منطقه ها گرم دشت آفریقا زندگی می نماید و تنها تعداد کمی از آن در جنگل گیر در گجرات هند یافت می شوند. آن ها طعمه های گوناگونی را به عنوان خوراک اختیار می نمایند که شامل بیشتر جفت سم سانان بومی آفریقا و به ندرت جانداران بزرگی چون فیل و زرافه و به خصوص تمساح می گردد.

منبع: THESOUTHAFRICAN

منبع: فرارو

به "حمله عجیب شیرها به تمساح بزرگ الجثه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله عجیب شیرها به تمساح بزرگ الجثه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید