خبرنگاران کولاک و یخبندان در محور پونل - خلخال

به گزارش موسیقی با امیر، رشت - خبرنگاران - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: کولاک و یخبندان شدید محور کوهستانی پونل به خلخال را فرا گرفته است و نیروهای راهداری مشغول بازگشایی و نمک پاشی محور هستند.

خبرنگاران کولاک و یخبندان در محور پونل - خلخال

مهندس یونس هوشمندپور چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار موسیقی با امیر اضافه نمود: هم اکنون کولاک و یخبندان شدید در منطقه حاکم شده است و نیروهای راهداری با بکارگیری تمام توان و امکانات موجود در منطقه حضور دارند.

وی بیان نمود: محدوده روستاهای زندانه و جهانگیریه تا گردنه الماس در این محور بصورت تمام وقت تحت نظارت نیروهای راهداری است و از انسداد جهت جلوگیری می نمایند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: محور پونل به خلخال از جاده های کوهستانی و سخت گذر استان گیلان محسوب می گردد و هم اکنون امداد رسانی به خودرو های گرفتار در برف و در راه ماندگان در حال اجرا است.

وی اضافه نمود: هم اکنون سراسر این محور برف روبی و نمک پاشی شده است و هر گونه تردد در این جاده، فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 120 روستا در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای 700 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است و علاوه بر این 800 کیلومتر از جاده های جنگلی این شهرستان که در گذشته تحت مراقبت شرکت سهامی جنگل شفارود بود هم اکنون تحت پوشش اداره راهداری منطقه می باشد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کولاک و یخبندان در محور پونل - خلخال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کولاک و یخبندان در محور پونل - خلخال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید