خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی

به گزارش موسیقی با امیر، خرید لوله پلیکا برای سازندگان بسیار مهم است. قیمت لوله پلیکا می تواند در هزینه ساخت بنا تاثیرگذار باشد. انواع لوله پلیکا فاضلابی، ساختمانی و غیره را از مرکز مصالح تهیه کنید.

خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی

به گزارش موسیقی با امیر، بنابر اعلام مرکز مصالح، خرید لوله پلیکا یا همان لوله پی وی سی (PVC) برای افرادی که در صنعت ساخت و ساز مشغول هستند کاربردی و مهم می باشد. استفاده از این دست از لوله ها می تواند به تاسیسات ساختمان یاری بسیار زیادی نمایند. این لوله ها طول عمر زیادی دارند و حتی می توان از لوله پلیکا فاضلابی برای مصارف مسکونی استفاده کرد. موارد مصرف لوله پلیکا خیلی زیاد است و در بسیاری از جاهای دیگر از این لوله ها استفاده می گردد. ویژگی های که این نوع از لوله ها دارند مصارف آن را بسیار گسترده نموده است و بعلاوه با استفاده از تکنیک ها و ترکیبات نو نمونه های دیگری از این لوله ها که دارای خصوصیات دیگری هستند فراوری شده است.

برای اینکه خرید لوله پلیکا خود را به خوبی انجام دهید و بعلاوه بدانید که انواع آن ها مانند لوله پلیکا فاضلابی کدام هستند با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

لوله پلیکا چیست ؟

لوله پلیکا یا همان لوله PVC نوعی از لوله های پلیمری هستند که برای انتقال آب و سایر سیالات مشابه از آنها استفاده می گردد. به علت تنوع بالایی که این دست از لوله ها از آن برخوردار هستند در بسیاری از پروژه ها از آنها استفاده می شوند. این لوله ها از ترکیبی به نام پلی وینیل کلراید تشکیل می گردد. لوله پلیکا در اثر پلیمریزاسیون یا بسپارش مونومر وینیل کلراید، فراوری می گردد که در این فرآیند فراوری، 57 درصد عنصر کلر و 43 درصد هیدروکربن ها دخیل هستند.

انواع مختلفی که از لوله پلیکا وجود دارند (مانند لوله پلیکا فاضلابی)، با تغییر در روش فراوری و یا با استفاده از تغییر در درصد و ترکیب مواد اولیه به وجود می آیند.

لوله ام پی وی سی نوعی از این لوله ها هستند که سختی و مقاومت آن بسیار بالا است. لوله های یو پی وی سی لوله های سخت بدون نرم نماینده هستند. لوله های او پی وی سی لوله های هستند که در مقابل ترک و خراش مقاوم می باشند. لوله های پی پی وی سی نوع بسیار انعطاف پذیر این دست از لوله های می باشند و لوله سی پی وی یسی برای انتقال مایعات و سیالات داغ استفاده می گردد.

لوله پلیکا برای چه پروژه هایی استفاده می گردد؟

سیستم آبرسانی شهری

سیستم فاضلاب شهری و ساختمانی

سیستم آبرسانی از چاه های آب

سیستم آبرسانی ساختمان

انتقال کابل های برق و مخابراتی

سیستم هواکشی ساختمان

سیستم تخلیه آب باران

سیستم آبیاری تحت فشار (مزرعه)

مزایا و معایب خرید لوله پلیکا چیست ؟

ضریب انبساط طولی پایین موجب می گردد تا شما مقدار متغیر در طول لوله نداشته باشید.

مخرب نبودن انبساط های طولی، ضریب جریان بالا، کاربرد وسیع متناسب با هر محیط و جغرافیا، اعم از منطقه ها خشک و مرطوب و معتدل. شما می توانید در بیشتر شرایط آب و هوایی با اطمینان خاطر خرید لوله پلیکای خود را انجام دهید.

مقاومت بالا در برابر، حرارت، گرما، اسید، باز و ترکیبات و ناخالصی های مخرب.

این ویژگی ها موجب می گردد تا عمربالای این لوله ها تضمین گردد.

محافظت از بو و مزه آب، به خاطر خاصیت،ضد زنگ زدگی و رسوب ناپذیری. بنابراین آب شربی که از این لوله ها رد می گردد نه رنگ به خود می گیرد و نه مزه.

امکان نصب آسان با کمترین و ساده ترین تجهیزات. این ویژگی باعث می گردد که قیمت آن بسیار کم گردد و خرید لوله پلیکا ارزان باشد.

از اصلی ترین معایب آنها عدم تحمل فشار های بالا می باشد. این لوله ها برای مکان هایی که فشار آنها بسیار بالا است مناسب نیستند. به همین علت از این لوله ها در مواقعی استفاده می گردد، که فشار در حد یک فشار سیال ساختمانی باشد. نکته بعدی این است که در انواعی از این لوله مواد نرم نماینده در ساخت آن به کار نرفته است. به علت کم شدن انعطاف پذیری این نوع از لوله های پلیکا در مقابل شنمایندگی دوام ندارند.

نکاتی در خصوص خرید لوله پلیکا

خوب است بدانید که لوله های پلیکا دارای استاندارد اجباری هستند بنابراین هنگامی خرید لوله پلیکا حتماً دقت داشته باشید که بر روی محصولات استاندارد حک شده باشد و استاندارد مربوط به همان محصول باشد. بعلاوه باید بدانید که با توجه به مصارف مختلف باید از استاندارد های متفاوتی بهره ببرید. برای مثال لوله پلیکا فاضلابی که تهیه می کنید در باید دارای استاندارد 9119 باشد که حتما روی لوله حک شده و لوله هایی که برای ناودان ها و هواکش ها استفاده می کنید 12142 باشد.

خرید لوله پلیکا و لوله پلیکا فاضلابی خود را از کجا انجام دهیم؟

یکی از مراکزی که شما می توانید تمامی احتیاج های خود را در زمینه تامین مصالح و محصولات صنعت ساختمان اعم از خرید لوله پلیکا و انواع لوله و اتصالات انواع محصولات آهنی و فولادی، سنگ و سرامیک و غیره را برای شما ارائه دهد مرکز مصالح می باشد. این شرکت با داشتن تجربه چندین ساله و اعتبار بالا می تواند تمامی احتیاجهای شما را برای انجام پروژه های ساختمانی تأمین کند. مرکز مصالح در منطقه شادآباد تهران واقع شده است و آماده ارائه محصولات، خدمات و مشاوره در جهت پیشبرد پروژه های ساختمانی شما می باشد.

آدرس : تهران ، شادآباد ، بهاران 2 ، بلوک 13 ، پلاک 51

شماره تماس: 02166143881 - 02166146974 - 09124603196 مهدی آقایی (مدیریت)

آدرس وب سایت: www.markazei.com

ایمیل : [email protected]

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید