دوربین های گلکسی S25 اولترا بسیار مجذوب کننده تر خواهند بود

به گزارش موسیقی با امیر، تا چند هفته دیگر با گوشی های سری گلکسی S24 سامسونگ روبرو خواهیم شد و با توجه به اینکه تقریبا نکته ناگفته ای در خصوص این گوشی ها باقی نمانده، از همین حالا انتشار شایعات برای سری گلکسی S25 شروع شده است. در همین رابطه، یکی از افشاگران برنامه زمانی سامسونگ تا سال 2026 را برای گوشی های گلکسی S اولترا فاش نموده است.

دوربین های گلکسی S25 اولترا بسیار مجذوب کننده تر خواهند بود

اول از همه این افشاگر به دوربین تله فوتو گلکسی S24 اولترا اشاره نموده که از سنسور 50 مگاپیکسلی با پیکسل های 0.7 میکرونی بهره می برد. البته به مقدار زوم این دوربین اشاره ای ننموده که طی ماه های گذشته گزارش های مختلفی در خصوص زوم 3 برابری و 5 برابری این دوربین منتشر شده است.

اما مهم ترین بخش این توییت، مربوط به جزئیات دوربین های گلکسی S25 اولترا است. در بخشی از این توییت، به قابلیت های متغیر دوربین تله فوتو اشاره شده که به نظر می رسد به زوم متغیر این دوربین اشاره دارد. این قابلیت در بعضی گوشی ها مورد استفاده قرار گرفته و به کاربران اجازه می دهد برای زوم کردن و ثبت عکس های باکیفیت، دست بازتری داشته باشند. به عنوان مثال می توانیم به گوشی های سونی اشاره کنیم که در این زمینه حرف زیادی برای گفتن دارند.

بعلاوه در این توییت به ارتقای دوربین اصلی هم اشاره شده ولی جزئیات بیشتری مطرح نشده است. از سوی دیگر استفاده دوربین اولترا واید از سنسور 50 مگاپیکسلی بهتر به معنای بهبود کیفیت عکس های اولترا واید خواهد بود. یک سنسور 50 مگاپیکسلی به این معناست که کاربران می توانند با استفاده از آن، ویدیو های 8K هم ضبط نمایند. در نهایت باید به بهره گیری گلکسی S26 اولترا از سنسور بهبود یافته 200 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی اشاره کنیم. ظاهرا این سنسور 1/1.10 اینچ مقدار دارد و از پیکسل های 0.7 میکرونی بهره می برد.

برای مقایسه باید بگوییم که دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا مجهز به سنسور 1/1.3 اینچی است و مقدار پیکسل های آن به 0.6 میکرون می رسد. بنابراین سنسور نو در زمینه عکاسی و فیلمبرداری در محیط های کم نور عملکرد نسبتا بهتری خواهد داشت. در هر صورت با توجه به اینکه زمان زیادی تا معرفی گلکسی S25 و S26 مانده، این نوع اطلاعات را باید با شک و تردید زیادی در نظر بگیریم. اما در هر صورت تا معرفی این گوشی ها، مطابق معمول هزاران شایعه در خصوص آن ها منتشر خواهد شد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "دوربین های گلکسی S25 اولترا بسیار مجذوب کننده تر خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین های گلکسی S25 اولترا بسیار مجذوب کننده تر خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید