رویدادهای بین المللی نجات غریق در سال 1400 لغو شد

به گزارش موسیقی با امیر، تهران (پانا) - رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی از لغو کلیه رویدادهای بین المللی غواصی و نجات در سال 1400 اطلاع داد.

رویدادهای بین المللی نجات غریق در سال 1400 لغو شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی حیدری درباره لغو کلیه رویدادهای بین المللی غواصی و نجات در سال 1400، اظهار کرد: در سال گذشته با وجود این که تقویم عملیاتی خود را تدوین و ارایه نموده بودیم، اما به دلیل کرونا در اجرای برنامه ها پیروز نبودیم. امسال سعی کردیم براساس شرایط کرونا تقویم ورزشی فدراسیون را تدوین و عملیاتی کنیم تا در اجرای برنامه ها کمتر با مشکل روبرو شویم.

وی همچنین با اشاره به لغو کلیه رویدادهای بین المللی نجات غریق و غواصی در امسال از سوی فدراسیون جهانی، اظهار داشت: امسال کلیه رویدادهای بین المللی که از قبل پیش بینی شده بود، از سوی فدراسیون جهانی لغو شد و تمرکزمان را تنها در اجرای برنامه های داخلی معطوف خواهیم کرد.

حیدری یکی از مهم ترین برنامه های فدراسیون در امسال را پیگیری بیمه ناجیان غریق مطرح نمود و اضافه نمود: کوشش بر این است که بیمه منجیان غریق را به صورت قانونمند پیگیری و به خاتمه برسانیم تا افرادی که در اماکن آبی فعالیت می نمایند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرند.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی همچنین از عقد تفاهمنامه همکاری با آموزش و پرورش برای آموزش منجیان از بین معلمان ورزش اطلاع داد.

وی از عضویت بیش از 7 هزار نفر در پویش قرن بدون غریق اطلاع داد و گفت: یکی از کارهای بسیار پیروزی که کمیته پیشگیری از غرق شدگی در سال 1400 انجام داد، اجرای پویش قرن بدون غریق بود که تا این لحظه بیش از 7 هزار نفر عضو این پویش شدند که چنین استقبالی قابل توجه بود.

حیدری همچنین درباره شرایط بازگشایی طرح های ساحلی در امسال، اظهار کرد: اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز بازگشایی طرح های ساحلی را بدهد، هیات های گیلان و مازندران آمادگی کامل برای هر گونه همکاری در این زمینه را دارند. بازگشایی طرح های ساحلی نه تنها منجر به ایجاد درآمدزایی برای منجیان غریق می گردد، بلکه حضور آنها در این طرح های ساحلی سبب افزایش ایمنی و حفظ سلامت و جان مسافران خواهد شد.

وی در خاتمه با بیان این که سال گذشته با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هیچ بدهی نداشتیم، توضیح داد: سال گذشته با وجود این که سخت ترین سال از نظر درآمدزایی برای فدراسیون نجات غریق و غواصی بود و از هر جهت متزلزل شدیم، اما با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک توانستیم بدون بدهی سال را به خاتمه برسانیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رویدادهای بین المللی نجات غریق در سال 1400 لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویدادهای بین المللی نجات غریق در سال 1400 لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید