رویداد بین المللی ساری 2022 نیمه شعبان به صورت رسمی افتتاح خواهد شد

به گزارش موسیقی با امیر، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، رویداد بین المللی ساری 2022 نیمه شعبان به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

رویداد بین المللی ساری 2022 نیمه شعبان به صورت رسمی افتتاح خواهد شد

مهدی ایزدی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی مازندران اضافه کرد: 26 و 27 اسفند امسال و با حضور عزت الله ضرغامی، مقامات کشورهای عضو اکو و بعلاوه دبیرکل سازمان همکاری های مالی اکو، رویداد بین المللی ساری2022 افتتاح خواهد شد که شروعی برای برگزاری نمایشگاه ها، جشنواره ها و دیگر فعالیت های دبیرخانه مرکزی در سال پیش رو خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاح در دو بخش رسمی و مردمی گفت: بخش مردمی با اجرای میراث آیینی میرنوروزی از میدان ابن شهر آشوب ساری شروع می گردد و پس از گذر از میدانهای ساعت و شهدا در ساعت 17 مراسم افتتاح مردمی این رویداد در محل بوستان ملل ساری برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: شروع به کار نمایشگاه غذاهای ملی و مازندرانی، نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی، نمایشگاه گل و گیاه و دمنوش که تا 13 فروردین ادامه خواهد داشت، از دیگر برنامه های جنبی این مراسم است.

ایزدی با اشاره به اهمیت معرفی مازندران در تمام بخشها بویژه فرصتهای مهم سرمایه گذاری در استان گفت: عصر روز 26 اسفند جلسه ای با حضور سرمایه گذاران و مقامات مهمان و سفرای کشورهای عضو اکو خواهیم داشت تا خروجی مناسبی را برای سال 1401 داشته باشیم.

او اضافه کرد: بازدید از مجموعه شهر تاریخی فرح آباد، موزه ساری، بازار ساری و بعلاوه منطقه حفاظت شده دشت ناز ساری از برنامه های روز دوم این مراسم خواهد بود. بعلاوه در این روز به نام هر کشور درختی در ساری به یادگار کاشته می گردد.

منبع: همگردی

به "رویداد بین المللی ساری 2022 نیمه شعبان به صورت رسمی افتتاح خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد بین المللی ساری 2022 نیمه شعبان به صورت رسمی افتتاح خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید