سامسونگ به کسانی که برای خرید نسل بعدی گوشی های Galaxy Z Flip یا Z Fold ثبت نام می نمایند، اعتبار خرید 50 دلار هدیه می دهد

به گزارش موسیقی با امیر، رویداد بعدی سامسونگ با نام Unpacked قرار است در تاریخ 10 جولای در پاریس برگزار گردد. با توجه به افشاگری های مختلف و ویدئوی دعوت اخیر، احتمالاً شاهد نسخه های تازه گوشی های Galaxy Z Fold و Z Flip خواهیم بود. اکنون، در آستانه این رویداد، سامسونگ در یکی از تبلیغات خود اعلام نموده که در نظر دارد به کاربران امکان رزرو یکی از این گوشی ها را بدهد و در ازای آن، یک اعتبار 50 دلاری برای استفاده در خرید یک دستگاه دیگر سامسونگ (البته بعد از تکمیل پیش خرید) را بدهد.

سامسونگ به کسانی که برای خرید نسل بعدی گوشی های Galaxy Z Flip یا Z Fold ثبت نام می نمایند، اعتبار خرید 50 دلار هدیه می دهد

دوره رزرو تا چهارشنبه، 10 جولای ادامه دارد و حتی اگر برای پیش خرید رزرو کنید، موظف به خرید این گوشی های تازه نیستید. اما کسانی که این کار را انجام دهند، یک اعتبار 50 دلاری برای استفاده در سایت سامسونگ یا اپلیکیشن Shop Samsung دریافت خواهند کرد (به شرطی که با همان آدرس ایمیلی که برای رزرو استفاده شده است، خرید کنید).

اگرچه معمولاً سامسونگ خیلی زود تخفیف هایی برای گوشی های تازه خود ارائه می دهد و 50 دلار ممکن است تخفیف بزرگی برای گوشی هایی که معمولاً بین 1000 تا 1800 دلار قیمت دارند نباشد، اما اگر آنهایی که امکان پیش خرید دارند، بهتر است زودتر اقدام نمایند و البته باید مبلغ قابل توجهی پس انداز نمایند!

جزئیات گوشی های Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 هنوز اعلام نشده اند ولی به نظر می رسد بیشتر به روزرسانی های جزئی دارند. مدل گران تر Z Fold ممکن است طراحی مربعی تر داشته باشد که آن را کمی جعبه ای تر نشان دهد، اما احتمالاً همچنان ظاهر بلند و شبیه به ریموت کنترل خود را حفظ خواهد نمود که در حالت باز تجربه ای مانند یک تبلت کوچک ارائه می دهد. Flip 6 ممکن است باتری بزرگ تری داشته باشد که بدون شک برای هر دستگاهی خوب است.

باید ببینیم که آیا سامسونگ ما را با هیچ چیز غیرمنتظره ای شگفت زده می نماید یا خیر، به ویژه از آنجا که صحبت ها و هیجان های زیادی درباره ویژگی های نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد.

منبع: یک پزشک

به "سامسونگ به کسانی که برای خرید نسل بعدی گوشی های Galaxy Z Flip یا Z Fold ثبت نام می نمایند، اعتبار خرید 50 دلار هدیه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به کسانی که برای خرید نسل بعدی گوشی های Galaxy Z Flip یا Z Fold ثبت نام می نمایند، اعتبار خرید 50 دلار هدیه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید