شکار بزرگترین مار نابینا، عکس

به گزارش موسیقی با امیر، مار کور تگزاس که به نام مار کور باریک تگزاس یا مار نخی تگزاس نیز شناخته می گردد، متعلق به راسته پولک داران است.

شکار بزرگترین مار نابینا، عکس

به گزارش خبرگزاری موسیقی با امیر، این مار بدن بسیار باریکی دارد و طول آن بین 4 تا 11 اینچ است. مار کور تگزاس به علت عادات تغذیه ای که دارد، مفید در نظر گرفته می گردد. این مار علاوه بر مطیع بودن، سمی نیست، یعنی می توان از آن به عنوان حیوان خانگی نگهداری کرد.

بیشتر بخوانید:

این کهکشان پنهان در تصاویر جیمزوب نهفته بود!/ عکس

عکس | گران ترین خودرو دنیا در دستان ستاره فوتبال آرژانتین!

مار کور تگزاسی ظاهر منحصر به فردی دارد که آن را از سایر مارها متمایز می نماید. در نگاه اول شبیه کرم خاکی است. اگر در پی یک مار کور تگزاسی هستید، اولین چیزی که می بینید یک پوست درخشان قهوه ای یا قرمز با رنگ نقره ای است. پس از نگاه دقیق به یک مار نخی تگزاس و یک کرم خاکی، متوجه خواهید شد که مار فلس دارد.

علاوه بر این، چشمان آن بسیار کوچک است و به صورت نقاط سیاه روی سر ظاهر می گردد. در واقع چشمان آن طوری به نظر می رسد که گویی در زیر لایه هایی از فلس های مات مدفون شده اند. علاوه بر این، مار کور تگزاس دارای سر صاف است.

بزرگترین مار کور تگزاسی که تا به امروز ثبت شده است چیست؟

بزرگترین مار کور تگزاسی که تا به حال ثبت شده است 10.75 اینچ طول داشت. با این حال، پیش بینی می گردد مارهای کور تگزاس تا 11 اینچ رشد نمایند. وزن آنها حدود 0.05 اونس است و با سرعت متوسطی حرکت می نمایند. از آنجایی که طول آنها کوتاه است و می توانند سطح کمی را در مدت زمان مشخصی پوشش دهند، با سرعت 1.2 تا 1.5 مایل در ساعت حرکت می نمایند.

مار کور تگزاس چه می خورد؟

مارهای کور تگزاس عمدتاً گوشتخوار هستند. با این حال، آنها غذای زیادی مصرف نمی نمایند. رژیم غذایی آنها شامل موریانه، کرم، لارو حشرات، کرم خاکی و کرم پهن است. علاوه بر این، موریانه ها غذای مورد علاقه مارهای کور تگزاسی هستند.

منبع: AZANIMALS

227227

منبع: خبرآنلاین

به "شکار بزرگترین مار نابینا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار بزرگترین مار نابینا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید