صفرهای پرسپولیس به یاران رونالدو هم رسید!

به گزارش موسیقی با امیر، در تقابل با ستاره های النصر، تعداد شوت های داخل چارچوب پرسپولیس و امید گل این تیم در جریان بازی صفر بود.

صفرهای پرسپولیس به یاران رونالدو هم رسید!

به گزارش موسیقی با امیر آنلاین، بازی پرسپولیس و النصر عربستان به بدترین شکل ممکن برای نماینده ایران پیش رفت. سرخپوشان که به نظر می رسید به خاطر ترس بیش از حد از ستاره های رقیب، اعتمادبه نفس لازم را برای ارائه بازی همیشگی خود ندارند در جریان بازی هم با بدشانسی های زیادی روبه رو شدند و 2بازیکن اصلی را حین مسابقه از دست دادند. نهایتا جریان بازی به شکلی پیش رفت که تیم میهمان رجحان بی چون وچرایی بر میزبان داشت و آمارهای مسابقه هم این نکته را تأیید می کردند. تعداد شوت های در چارچوب پرسپولیسی ها در این مسابقه صفر بود! یک آمار عجیب برای تیمی که در 3بازی از 4بازی اش در لیگ جاری تعداد شوت های داخل چارچوب حریفش صفر بوده است.

نتیجه چارچوب ها؛ 5 بر صفر

تیم یحیی که در بازی های داخلی فوتبالی مالکانه ارائه می دهد و معمولا بالاترین میانگین مالکیت توپ را دارد در بازی با النصر مالکیت توپ را 56-44به حریف داد. تعداد پاس های پرسپولیس در این مسابقه 424پاس با دقت 80درصد بود، درحالی که حریف عربستانی 555پاس با دقت 86درصد ردوبدل کرد تا در این بخش هم نسبت به تیم میزبان رجحان داشته باشد. در مقابل 10ضربه النصری ها به سمت دروازه سرخپوشان، پرسپولیس در این مسابقه فقط و فقط 2بار توانست ضربه بزند؛ یک بار به وسیله سعید صادقی و یک بار با ضربه سر شهاب زاهدی. هیچ یک از این دو ضربه داخل چارچوب دروازه النصر نبودند و در عوض نیمی از 10ضربه تیم میهمان داخل چارچوب بود. پرسپولیس که شوت های داخل چارچوب را 5 بر صفر به حریفش باخته در امید گل هم شاهد رجحان النصر بود و اختلاف 2تیم در این بخش بیشتر از یک گل شد. رونالدو و یارانش در این میدان امید گل 1.39 را خلق کردند اما امید گل پرسپولیسی ها از 0.14 فراتر نرفت. نکته عجیب اینکه همین امید گل ناچیز هم روی ضربات ایستگاهی به دست آمد وگرنه پرسپولیس در جریان بازی هیچ امید گلی خلق نکرد. تیم یحیی در نخستین بازی آسیایی اش چنین تیمی بود؛ تیمی با امید گل صفر و بدون شوت داخل چارچوب.

2نفر بالای 7، بقیه زیر 7

اگر به امتیازات بازیکنان در این مسابقه نگاهی بیندازیم معین می گردد در این بخش نیز بالاترین امتیازات نصیب النصری ها شده و از لحاظ فردی هم هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس نمایش در خور توجهی نداشته است. بالاترین امتیاز را در جمع پرسپولیسی ها وحید امیری و علیرضا بیرانوند گرفته اند که به ترتیب نمرات 7.06 و 7.01 در مقابل نام آنها ثبت شده است. از جمع سرخپوشان فقط همین 2 بازیکن به نمره 7 رسیده اند و نمره سایر بازیکنان زیر 7بوده است. در همین حال محمد النخلی زننده گل دوم تیم النصر با نمره 8.11 به عنوان بهترین بازیکن زمین از نگاه سایت متریکا برگزیده شد. او به همراه سلطان الغنام که نمره 8.01 را دریافت کرد بهترین بازیکنان تیم برنده زمین بودند. در تیم النصر، کریستیانو رونالدو نمره 6.76 گرفت و یکی از دو بازیکن ضعیف تیمش بود. مارسلو بروزوویچ اما با یک نمایش خوب و 3پاس کلیدی به نمره 7.63 رسید و در جمع رجحانن ها نهاده شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "صفرهای پرسپولیس به یاران رونالدو هم رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفرهای پرسپولیس به یاران رونالدو هم رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید