طراحی و ساخت ماشین آلات معدنکاری زیرزمینی و تونل سازی

به گزارش موسیقی با امیر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، یک شرکت دانش بنیان توانسته تا به امروز ماشین آلات فراوریی پروژه های مختلف تونلسازی و معدنی کشور را به فراوری برساند.

طراحی و ساخت ماشین آلات معدنکاری زیرزمینی و تونل سازی

شاهد شیرین، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت به عنوان اولین فراورینماینده ماشین آلات معدنکاری زیرزمینی و تونلسازی در قامت یک شرکت دانش بنیان فعالیت می نماید.

وی اضافه کرد: در این سال ها با حمایت های صندوق نوآوری توانسته ایم از نظر کیفیت با نمونه های غربی و از نظر قیمت با مدل های چینی رقابت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های موفقیت آمیز این شرکت، گفت: علاوه بر فروش، محصولات ما در چندین پروژه حفاری تونل سابقه اجرایی خوبی داریم؛ در پروژه های انتقال فاضلاب پردیس، زیرگذر جنوب شرق تهران، معدن سرب و روی انگوران و یکی از معادن مس پروژه های موفقیت آمیزی را به ثمر رسانده ایم.

مدیرعامل شرکت درباره مقدار اشتغال زایی این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: پس از چهار سال فراوری مداوم اکنون حدود 50 نفر به صورت مستقیم با ما همکاری می نمایند.

وی در ادامه با اشاره به ذخایر بسیار غنی معدنی کشور، گفت: روزی که ما کار خود را شروع کردیم، فناوری ماشین آلات معدنی در کشور دچار مسائل بود و بحث فقدان تکنولوژی به بازدهی مطلوب صدمه می زد. ما در این زمینه در حال تکمیل زنجیره محصولات خود هستیم. برای مثال، جهت پشتیبانی از دستگاه هایمان لودرهای زیرزمینی و انواع نقاله ها با تکنولوژی به روز و نوآورانه را هم اضافه کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طراحی و ساخت ماشین آلات معدنکاری زیرزمینی و تونل سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و ساخت ماشین آلات معدنکاری زیرزمینی و تونل سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید