طرز تهیه بال مرغ عسلی برشته و خوشمزه

به گزارش موسیقی با امیر، شاید تصور همراهی دو طعم تند و شیرین به نظرتان خیلی جالب نباشد، اما طرز تهیه بال مرغ عسلی که این بار می خوانید، نظرتان را تغییر می دهد و شما حسابی هوادار آن می شوید. بال مرغ یکی از لذیذ ترین بخش ها در کباب مرغ است، می توان گفت آن را هر کاری هم که بکنید، باز خوش طعم و وسوسه برانگیز است. اضافه کردن عسل و چاشنی های مختلف نتیجه ای فوق العاده را می سازد که برای همه سنین و سلیقه ها در خانواده، دوست داشتنی است. مزه متفاوت و آبدار بودن گوشت، آن را به همراهان همیشگی بشقاب های کباب تان تبدیل می نماید. می توان گفت به راحتی در دهان تان آب می گردد.

طرز تهیه بال مرغ عسلی برشته و خوشمزه

مواد لازم

بال مرغ 900 گرم

پودر فلفل قرمز تند یک قاشق چای خوری

نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

عسل یک فنجان

کره ذوب شده خرید آنلاین نصف فنجان

سس تند نصف فنجان

طرز تهیه بال مرغ عسلی

صفحه گریل تان را روی حرارت متوسط قرار دهید تا گرم گردد، سپس آن را کمی چرب کنید. در فاصله گرم شدن گریل بال ها را پاک نموده و به خوبی بشویید، سپس آن ها را با یک دستمال کاغذی یا حوله کاملا خشک کنید.

حالا وقت مزه دار کردن گوشت است. برای مزه دار کردن روش های مختلفی پیش روی شماست، اما پیشنهاد می کنیم که این بار فلفل قرمز تند، فلفل سیاه و نمک را روی بال بریزید و با دست آن ها روی همه سطح پخش کنید.

بال ها را به سطح گریل منتقل کنید و اجازه دهید تا کباب شوند. با توجه به اندازه آن ها باید 20 تا 30 دقیقه زمان در نظر بگیرید تا پخته شوند، در همین حین چندباری عسل را با برس سیلیکونی روی بال ها پخش کنید.

کره ذوب شده را به همراه باقی مانده عسل و سس تند، در یک ظرف عظیم مخلوط کنید. بال های کبابی را از گریل، به ظرف حاوی سس منتقل کنید و آن ها را به طور کامل در سس بغلتانید.

پس از مزه دار شدن بال، آن ها را برای یک دقیقه به گریل برگردانید. حالا بال عسلی شما آماده است، می توانید آن را با دورچین های مختلفی سرو کنید. سبزیجات بخارپز همراهان خوبی برای تکمیل این وعده غذایی هستند.

چند نکته

اگر هوادار غذا های تند هستید، می توانید در همان مرحله اول، میزان بیشتری پودر فلفل قرمز بهره ببرید.

اگر به گریل برای کباب کردن بال ها دسترسی ندارید، می توانید آن ها را در فر با دمای 210 درجه آماده کنید.

شما می توانید از پودر سیر یا پیاز در این ترکیب بهره ببرید.

می توانید به عنوان دورچین این غذای خوشمزه، پنیر کبابی را هم سرو کنید.

بال طعم دار را می توانید تا دو هفته در فریز نگهداری کنید.

منبع: گردشبان

به "طرز تهیه بال مرغ عسلی برشته و خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه بال مرغ عسلی برشته و خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید